fattigstudent Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei Jeg lurer på om dere kan nevne navn på noen skikkelig happy sanger som Tiny Tim - Livin' in the sunlight, lovin in the moonlight Jimmy Soul - If you wanna be happy Austin Powers Theme osv. På forhånd takk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Begynner folk å ramse opp black metal-sanger så klikker jeg i vinkel. HINOI Team - Night of Fire Excrementory Grindfuckers - Zlatcore Ayumi Hamasaki - Trauma Ayumi Hamasaki - Angel's Song Aya Matsuura - Navi ga Kowareta Oujisama Eclipse - Nothing Between Us E-Type - Angels Crying Gartnerlosjen - Heldiggrisene Gladsanger. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Chicken Dance (kyllingdansen) DJ Dream - Hoppesangen Postgirobygget - En solskinnsdag Gyllene Tider - Sommartider Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Toploader - Dancing in the Moonlight er hva jeg vil kalle en gladlåt. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Godley and Creme - A Little Piece Of Heaven Aldeles suveren. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 RedHeat - Meow Meow Meow The Devin Townsend Band - Sunshine and Happiness Ninja Magic - Evil Ninja Wrath Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 RedHeat - LaLaLaa Ch!pz - Cowboy Happatai - Yatta 784 San - Japan Break Industries Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Walk of Life - Dire Straits Walking on Sunshine - The Pretenders 9 to 5 - Dolly Parton Johnny B. Goode - Chuck Berry Jump - van Halen I'll be There for You - The Rembrants Ellers så så har jo Prima Vera flere artige sanger Tusen grunner til ikke å ha sex i kveld Fylla har skylda Svenske faen De gærne har det godt Lenke til kommentar
fattigstudent Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Bra saker, keep 'em coming Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Japan Break Industries. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 The Devin Townsend Band - Sunshine and Happiness 5931567[/snapback] YE! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Salt'n'Pepa - Push it The Rock Steady Crew - Hey you The Rock Steady Crew Los Del Rio - Macarena Ini Kamoze - Here Comes The Hotstepper 2 Unlimited - Jump For Joy Passion Fruit - Wonderland (Sydensang) Boney M - Hooray Hooray Its a Holi Holiday Four Tops - Sugar Pie Honey Bunch Hot Chocolate - You Sexy Thing Hot Butter - Popcorn The Archies - Sugar Sugar Janne Formoe - Bursdagssang Naughty By Nature - Hip Hop Hooray Gro Anita Schønn - Eviva España George Baker Selection - Una Paloma Blanca Mungo Jerry - In The Summertime Mr. president - coco jamboo Sweet - funny funny Løvenes Konge - Hakuna Matata Lipps Inc - Funkytown Jim Reeves - snowflake Ray Charles - Hallelujah I Love Her So Grease - the one that I want Kenny Loggins - Footloose Beach Boys - Good Vibrations Huey Lewis And The News - Hip To Be Square Junior Senior - Moove your feet Katrina & The Waves - Walking on sunshine Sabrina - Boys Sweet - Ballroom Blitz Scatman John - I´m a Scatman Søsterhjemmet - Susa I Hodet Åge Aleksandersen - Min Dag Blind Melon - No Rain Narcotic Thrust - I Like It Ottawan - d.i.s.c.o. Pointer Sisters - I'm so Excited Franklin - Bombadilla Life Helen Shapiro - Walking Back To Happiness Cindy Lauper - Girls Just Wanna Have Fun Har jeg glemt noen? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Oasis - I am the Walrus. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) The 88 - How Good It Can Be er mitt bidrag her Endret 17. april 2006 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Siden det er overvekt av manga-japanske hylehappysanger slenger inn litt glad-powermetal jeg. Disse får meg til å hoppe på stolen av glede: Angra - Carry On Edguy - Judas at the Opera Helloween - Rise and Fall, Eagle Fly Free, Dr Stein Shaman - Pride Blind Guardian - Script for my Requiem Endret 17. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Benny hill theme The Wiggles - Quack Quack don't worry be happy Always look on the bright side of life Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Begynner folk å ramse opp black metal-sanger så klikker jeg i vinkel. 5931435[/snapback] Finntroll - Trollhammaren Den sangen er faktisk knallhappy, er ultra morsom/glad-sang. Men så kan det sikkert diskuteres i evigheter hvorvidt den er black metal, men jeg har i hvertfall sett Finntroll listet som black metal. Jorn - Something Real Power metall inblandet med litt gospel. Blanding av planetens 2 mest overglade musikksjangere. Annen glad/feelgoog-musikk: Masterplan - Crimson Rider Gackt - Vanilla Gackt - Black Stone (Kan ikke si at jeg liker denne helt, men glad er den i hvertfall) Micheal Jackson - I can't stop loving you Incubus - Wish You Where Here Björk - It's Oh So Quiet Björk - Joga Tori Amos - Happy Phantom Endret 17. april 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 David Hasselhoff - Everybody Sunshine Den vil jeg si er rimelig hæppi Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Little Green Bag! George Baker eller noe.. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dimmu Borgir - Dødsferd er unektelig happy, ellers kan jeg jo nevne Gina G - Oh ah just a little bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå