Gå til innhold

Hvordan avspille delvis downloaded fil?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har lastet ned to filmklipp som kun er delvis downloaded.

Filene er downloaded fra emule og kun ca den siste halvdelen av filene er downloaded fordi det ikke finnes seedere til resten. Filene lar seg ikke spilles av i hverken VLC, Winamp eller Windows media player.

Jeg har prøvd et program som heter "video fixer 3.23" som påsto at den reparerte filen, noe som viste seg å være feil.

 

Filen er av typen wmv (windows media video)

 

Flott hvis noen kan hjelpe meg finne en måte til å spille av filene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det ikke til å funke for meg.

Filer fra Emule kommer ned i temp folderen i noe som heter .part filer. Disse er det mulig å åpne i wmp hvis starten av filmen er lastet ned og du renamer filen til .wmv.

Filmklippet jeg har lastet ned har jeg derimot ikke starten av og det byr på problemer.

Hvis jeg renamer filen og åpner den i AVIpreview kommer det en feilmelding hvor den melder om feil format. Jeg har selvfølgelig prøvd å ikke rename filen og.

 

Takker for hjelp til nå.

Lenke til kommentar
Hvis det er slik at fildelingsprotokollen laster ned vilkårlige biter av filen og setter den sammen helt til slutt, slik som BitTorrent, er det umulig å se noe som bare er halvveis nedlastet.

6024295[/snapback]

 

jo kan det. har prøvd det flere ganger på filer som ikke er ferdig, har fungert flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...