Articfare Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Søstra mi har laget en side på Piczo.com og har lagt ut et bilde som hun ikke liker... blir litt psycho og sånt. Hun vil slette det men pågrunn av feil passrod/brukernavn, så går det i dass. Så det jeg har prøvd å finne ut er hva e-mail adressen til disse folka er? Plz, lag et svar fort. Søstra mi er på krigstid. Takker for Gud's skyld for alle svar. Håper det var greit at jeg la emnet her. Endret 17. april 2006 av Articfare Lenke til kommentar
wilai Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 under log in på piczo.com står det Forgot your Password? Click here Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Plz, lag et svar fort. Søstra mi er på krigstid.Hun er på krigsstien? Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Søstra mi har laget en side på Piczo.com og har lagt ut et bilde som hun ikke liker... blir litt psycho og sånt. Hun vil slette det men pågrunn av feil passrod/brukernavn, så går det i dass. Så det jeg har prøvd å finne ut er hva e-mail adressen til disse folka er? Plz, lag et svar fort. Søstra mi er på krigstien. Takker for Gud's skyld for alle svar. Håper det var greit at jeg la emnet her. 5931226[/snapback] Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 under log in på piczo.com står detForgot your Password? Click here 5931261[/snapback] I know, I know! Men det er noe galt så det funker ikke. Hun taster inn e-mail adressen sin og det derre der, men det funker ikke. Men spørsmålet mitt var "Hva er e-mail adressen til admin på Piczo.com." Lenke til kommentar
resol Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 http://info.piczo.com/piczo/home/piczoContact.html Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Problem løst!! Hun hadde stor bokstav i starten av navnet. Tråden kan slettes. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hat på folk som endrer trådemnet når løsning blir gitt. Mulig det ikke er så aktuelt at andre har samme problem i denne tråden, men det burde være en prinsippsak. Hvordan ville foraene sett ut om alle trådene het "denne kan stenges"? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Kunne vel postet det istedet... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Veldig enig med Mikael Berg. Bedre å bare sette [LØST] eller noe sånt før emnenavnet. Moderatorer stenger jo hvis de synes det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå