Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Adressefeltet i IE virker ikke...

Anbefalte innlegg

Eller rettere sagt: Hvis jeg skriver inn en adresse i adressefeltet på IE og trykker enter, så skjer det ingen ting. Hvis jeg drimot velger ett av bokmerkene mine, eller søker i Google (som er startsiden, og virker) så funker alt.

I Opera virker og alt.

Har skannet for spyware gang på gang, og har funnet mye, og slettet.

Noen som kjenner til hva dette kan komme av?

Tommy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller rettere sagt: Hvis jeg skriver inn en adresse i adressefeltet på IE og trykker enter, så skjer det ingen ting. Hvis jeg drimot velger ett av bokmerkene mine, eller søker i Google (som er startsiden, og virker) så funker alt.

I Opera virker og alt.

Har skannet for spyware gang på gang, og har funnet mye, og slettet.

Noen som kjenner til hva dette kan komme av?

Tommy

5931138[/snapback]

Lenke til kommentar
har samme problem selv! vet ikke hva det kommer av! skjedde i går! virket helt fint frem til da! nå må du skrive inn http:// for å få det til å virke, holder ikke med www.osv osv. kan noen hjelpe oss?

5931268[/snapback]

Ja, med http...foran, virker det her og.

Forøvrig oppdaget jeg og et annet problem i dag. Jeg har noen få bildefiler lagret på skrivebordet, og hvis jeg dobbeltklikker på dem, åpnet default bildeviseren seg, og så henger hele maskinen fullstendig.

Høyreklikker jeg derimot og velger "åpne i.." så går alt fint, selv om det er samme programmet som åpnes.

Det går fint å dobbeltklikke bildefiler som er lagret andre steder enn på skrivebordet...

Tommy

Lenke til kommentar

sette er helt skykt! samme skjer hos meg! men nå fungerer nettleseren 100% igjen da! skriver inn adressen og vips så kommer den! kjørte hijack this i noen runder og fjernet noe jeg ikke viste hva var! NÅ FUNGERER DET IGJEN!! hehe! jeg ler av windows! går over på mac snart!

Lenke til kommentar

en god regel på hijack er at de programmene du ikke var hva er eller selv har installert, slett de! ellers er ikke jeg den som kan mest om hijack, men je gsletter alt jeg ikke vet hva er. søk litt på google om hijack, der ser du hva du med sikkerhet kan fjerne og det du ikke bør fjerne! men ja! du kan godt maile meg loggen din så kan jeg gi mitt syn på det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...