Tdale Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Eller rettere sagt: Hvis jeg skriver inn en adresse i adressefeltet på IE og trykker enter, så skjer det ingen ting. Hvis jeg drimot velger ett av bokmerkene mine, eller søker i Google (som er startsiden, og virker) så funker alt. I Opera virker og alt. Har skannet for spyware gang på gang, og har funnet mye, og slettet. Noen som kjenner til hva dette kan komme av? Tommy Lenke til kommentar
yzerman_76 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Eller rettere sagt: Hvis jeg skriver inn en adresse i adressefeltet på IE og trykker enter, så skjer det ingen ting. Hvis jeg drimot velger ett av bokmerkene mine, eller søker i Google (som er startsiden, og virker) så funker alt. I Opera virker og alt. Har skannet for spyware gang på gang, og har funnet mye, og slettet. Noen som kjenner til hva dette kan komme av? Tommy 5931138[/snapback] Lenke til kommentar
yzerman_76 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 har samme problem selv! vet ikke hva det kommer av! skjedde i går! virket helt fint frem til da! nå må du skrive inn http:// for å få det til å virke, holder ikke med www.osv osv. kan noen hjelpe oss? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 har samme problem selv! vet ikke hva det kommer av! skjedde i går! virket helt fint frem til da! nå må du skrive inn http:// for å få det til å virke, holder ikke med www.osv osv. kan noen hjelpe oss? 5931268[/snapback] Ja, med http...foran, virker det her og. Forøvrig oppdaget jeg og et annet problem i dag. Jeg har noen få bildefiler lagret på skrivebordet, og hvis jeg dobbeltklikker på dem, åpnet default bildeviseren seg, og så henger hele maskinen fullstendig. Høyreklikker jeg derimot og velger "åpne i.." så går alt fint, selv om det er samme programmet som åpnes. Det går fint å dobbeltklikke bildefiler som er lagret andre steder enn på skrivebordet... Tommy Lenke til kommentar
yzerman_76 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 sette er helt skykt! samme skjer hos meg! men nå fungerer nettleseren 100% igjen da! skriver inn adressen og vips så kommer den! kjørte hijack this i noen runder og fjernet noe jeg ikke viste hva var! NÅ FUNGERER DET IGJEN!! hehe! jeg ler av windows! går over på mac snart! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg kjørte og hijack, men er ikke i stand til å vite hva som bør slettes og ikke... Er du god på sånt? Kunne jeg i såfall mailet deg logen? Tommy Lenke til kommentar
yzerman_76 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 en god regel på hijack er at de programmene du ikke var hva er eller selv har installert, slett de! ellers er ikke jeg den som kan mest om hijack, men je gsletter alt jeg ikke vet hva er. søk litt på google om hijack, der ser du hva du med sikkerhet kan fjerne og det du ikke bør fjerne! men ja! du kan godt maile meg loggen din så kan jeg gi mitt syn på det! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Har du en e-post? Lista er litt for lang til å legge ut her. Tommy Lenke til kommentar
yzerman_76 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 ja, men jeg legger den ikke ut her! send den til den som jeg er registrert på her da! Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 finner ingen adresse, og kan ikke legge ved vedlegg hvis jeg bruker mail funksjonen på profilen din.. tommy.dale (at) c2i.net Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 sendt deg mail! 5932517[/snapback] http://www.digi.no/php/art.php?id=299762 FAnt ut av det til slutt. Jeg prøvde å sende deg mail, men vedleggsfunksjonen virket heller ikke, så jeg ga opp. Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå