Gå til innhold

Selv Lagde Flash/Spill

Anbefalte innlegg

Jeg går rett på sak: Her kan vi poste morsomme flash og spill vi har laget selv! Please ikke post vanlige animasjoner da. Men post spill og flash som dere har laget selv! Jeg skulle gjerne ha lasta opp en morsom flash jeg har, men jeg vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Dere...? Kan dere poste linker til der jeg kan laste opp mine flash? Takk!

P.S. Ikke animasjoner!

P.P.S. Det skal være link til flashen!

Det var alt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at det ikke skal bare være en animasjon uten noen effekter! Den jeg lasta opp skal åpnes i et flash program, jeg bruker Selteco Flash Designer 5

Hvis noen vet et sted å laste opp så man kan spille det på nettet, så vil jeg gjerne vite hvor.

Lenke til kommentar

Jeg fant den, men det står

Please select only one of the supported file types:

image types allowed: jpg jpeg png gif bmp tif tiff swf

maximum image size: 1024 kilobytes

Read the Terms of Service before uploading.

Bad file type

Noen flere råd?

Lenke til kommentar

Jeg regner med at det er følgende melding du får:

"Error: We regret we are not currently accepting uploads from your region at this time."

Dersom dette er tilfelle kan du vel prøve å bruke en proxyserver, dersom du absolutt skal ha en putfile-konto.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

Et godt ord for proxyserver er mellomledd. Vi kan ta et eksempel. Du sitter internt på jobben og ønsker å lese en webside på internett. Men jobbnettet er konfigurert slik at det ikke er mulig å snakke direkte mot den webtjeneren du egentlig vil snakke med. Derimot er du istand til å snakke gjennom en proxytjener som befinner seg internt i jobbnettet et sted. Den kan både snakke med deg og med tjenesten på internett.

Ettersom en proxyserver er et ekstra mellomledd, vil det i utagngspunktet føre til lavere hastighet. Men man har også noe som heter proxy-cache. Den øker hastigheten for brukerne. Proxy-cache er kanskje den vanligste bruken av en proxyserver.

Proxy-servere kan du finne via en søkemotor, eller bruke et program kalt 'TOR'.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...