Almadora Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg går rett på sak: Her kan vi poste morsomme flash og spill vi har laget selv! Please ikke post vanlige animasjoner da. Men post spill og flash som dere har laget selv! Jeg skulle gjerne ha lasta opp en morsom flash jeg har, men jeg vet ikke hvor jeg kan laste den opp. Dere...? Kan dere poste linker til der jeg kan laste opp mine flash? Takk! P.S. Ikke animasjoner! P.P.S. Det skal være link til flashen! Det var alt! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 http://www.badongo.com/file/483539 Jeg fant en dårlig side å laste opp... Men trykk på download så kan du laste ned spille mitt! Gjerne post link til hvor jeg kan laste opp... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 litt noob med flash åssån så va skal jeg åpne den fila i? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva mener du med ikke animasjoner? At det bare er spill etc som er lager i flash? Flash animasjoner da? Meh, det er vel bare det animasjonstråden er for Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg mener at det ikke skal bare være en animasjon uten noen effekter! Den jeg lasta opp skal åpnes i et flash program, jeg bruker Selteco Flash Designer 5 Hvis noen vet et sted å laste opp så man kan spille det på nettet, så vil jeg gjerne vite hvor. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 man kan laste opp swf eller hva det nå er filer til imageshack. funker om man lager spill i flash til det. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 man kan laste opp swf eller hva det nå er filer til imageshack.funker om man lager spill i flash til det. 5936307[/snapback] Kan du laste opp den nøyaktige linken? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg fant den, men det står Please select only one of the supported file types: image types allowed: jpg jpeg png gif bmp tif tiff swf maximum image size: 1024 kilobytes Read the Terms of Service before uploading. Bad file type Noen flere råd? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 man kan laste opp swf eller hva det nå er filer til imageshack.funker om man lager spill i flash til det. 5936307[/snapback] Kan du laste opp den nøyaktige linken? 5942108[/snapback] hva mener du? imageshack.us slik du mener? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vil anbefale putfile.com. Der kan du laste opp de fleste filer: .jpg, .jpeg .gif, .png .wmv .avi .mpg .mpeg .mov .asf .asx .mp4 .3g2 .mp3 .mid .wav .midi .swf Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Vil anbefale putfile.com. Der kan du laste opp de fleste filer: .jpg, .jpeg .gif, .png .wmv .avi .mpg .mpeg .mov .asf .asx .mp4 .3g2 .mp3 .mid .wav .midi .swf 5942214[/snapback] Man kan ikke registrere seg der, altså: Jeg kan ikke laste opp noe! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg regner med at det er følgende melding du får: "Error: We regret we are not currently accepting uploads from your region at this time." Dersom dette er tilfelle kan du vel prøve å bruke en proxyserver, dersom du absolutt skal ha en putfile-konto. Endret 18. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Hva er og hvordan får man proxy serveR? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Et godt ord for proxyserver er mellomledd. Vi kan ta et eksempel. Du sitter internt på jobben og ønsker å lese en webside på internett. Men jobbnettet er konfigurert slik at det ikke er mulig å snakke direkte mot den webtjeneren du egentlig vil snakke med. Derimot er du istand til å snakke gjennom en proxytjener som befinner seg internt i jobbnettet et sted. Den kan både snakke med deg og med tjenesten på internett. Ettersom en proxyserver er et ekstra mellomledd, vil det i utagngspunktet føre til lavere hastighet. Men man har også noe som heter proxy-cache. Den øker hastigheten for brukerne. Proxy-cache er kanskje den vanligste bruken av en proxyserver. Proxy-servere kan du finne via en søkemotor, eller bruke et program kalt 'TOR'. Endret 18. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 haha lol et "spill" jeg laget for en del år tilbake, lol :!: http://img153.imageshack.us/my.php?image=tanks3ou.swf Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hahahaha . "bra skudd". jeg er konge i det spillet. Ingen er bedre enn meg, KLarer ikke å slutte å spille det Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg eier i det spillet. Får alltid inn gode skudd! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Kill the Hamster! Mitt spill Endret 14. mai 2006 av Almadora Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 det var dårlig gjort. hadde headsettet på fullt etter å ha hørt på musikk, du ødela nesten ørene mine. sånn passe animasjon (men så er du jo ny da), men poenget og resultatet ble bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå