Sensurert Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Har begynt å få muskelkramper ganske ofte i det siste, når jeg bøyer lår, armer, strekker meg og samtidig strammer muskelen. Kan dette være fordi jeg går på Kreatin eller har det ingenting med det å gjøre? Endret 16. april 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har begynt å få muskelkramper ganske ofte i det siste, når jeg bøyer lår, armer, strekker meg og samtidig strammer muskelen. Kan dette være fordi jeg går på Kreatin eller har det ingenting med det å gjøre? 5930901[/snapback] Tja, jeg er ingen ekspert men det tyder kanskje på at du trener litt for mye og kanskje ikke strekker ut godt nok. Det har ikke nødvendigvis noe med kreatinen å gjøre... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tull og tøys. Man kan ikke få muskelkramper av kreatin. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Jaja nå har jeg jo ikke sagt det er det men bare lurte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har heller en motsatt virkning. Jeg får krampe når jeg er på diett og mye vann renner av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå