Rossifan46 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg har problemer med synkroniseringen av kontakter mellom min W800i og Outlook. Alle kontakter der jeg bare har lagret navn under Firma i Outlook f.eks. Peppes, kommer bare frem som "Uten Navn" i kontaktlisten på mobien. Har siste software. Går jeg inn på kontakten uten navn finner jeg firmanavnet, og må eventuelt etter det flytte det til Navn. Er dette en feil, eller er det noe jeg kan gjøre så jeg slipper dette problemet? Takk Endret 16. april 2006 av Rossifan46 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 På selve kontakten i Outlook må du velge "Arkiver som" Der velger du visningsnavn, dette vil også vises på mobilen din. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Har Outlook 2003 engelsk, men det skal vel ikke ha noe å si? Har flere kontakter/bedrifter som jeg bare har lagt til info på Company, slik; Ful name: tom Job title: tom Company: PLATEKOMPANIET, PEPPES PIZZA, etc. File as: PLATEKOMPANIET, PEPPES PIZZA, etc. Business: +47xxxxxx Har da bare en mulighet å velge på File as: da det ikke er lagt til noe annet navn. Synkroniserer med telefonen (W800i) og eneste som kommer frem da er en rekke med kontakter "Navn mangler" og nummeret under. Ser ut som jeg blir nødt til å lagre under Ful name isteden for under Company på slike kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå