abcd423417984 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Vel det sier jødene, men som sagt så er protokollene IKKE motsiende da man sammenligner de med Talmud. De er ingen oppspinn og det kan du kontrollere selv. 5967473[/snapback] Hvis dette er sant antar jeg du ikke har noen problemer med å dokumentere det? Lenke til kommentar
g5r Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 You asked for it. talmud Erubin 21b: Whosoever disobeys the rabbis deserves death and will be punished by being boiled in hot excrement in hell. Baba Mezia 114a-114b. Non-Jews are Not Human. Only Jews are human ("Only ye are designated men"). Also see Kerithoth 6b under the sub-head, "Oil of Anointing" and Berakoth 58a in which Gentile women are designated animals ("she-asses"). Baba Kamma 37b: Jews Have Superior Legal Status. "If an ox of an Israelite gores an ox of a Canaanite there is no liability; but if an ox of a Canaanite gores an ox of an Israelite...the payment is to be in full." Kethuboth 11b . When a older man has intercourse with a girl it is nothing because her virginity will grow back. Gittin 57b . Claims that four billion Jews were killed by the Romans in the city of Bethar. Gittin 58a claims that 16 million Jewish children were wrapped in scrolls and burned alive by the Romans. (Ancient demography indicates that there were not 16 million Jews in the entire world at that time, much less 16 million Jewish children or four billion Jews). (legg merke til tallene. Får holocost til å se ut som småting) Sanhedrin 54b . A Jew may have sex with a child as long as that child is over nine years old. protokollene To give a little history of the Protocols, as has just been requested of us by this writer, it seems important to see why it is viewed as it is by so many people. The Protocols first appeared immediately after the World Zionist Congress which was held August 18, 1897 in Basel, Switzerland. Man må nok legge merke til at protokollene er ikke så mye som en rent religiøs bok som Talmud, men en politisk veiledning. http://www.threeworldwars.com/protocols.htm Kan nok ikke lese gjennom det hele og sitere alt, men wilipedia ser ut til å forklare det meste på en seriøs og detaljert måte. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols..._Elders_of_Zion Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ja det du siterer fra talmud er definitivt sykt, men det var ikke det du ble bedt om å dokumentere. Du ble bedt om å dokumentere at talmud og protokollene hadde samme innhold som du påstod. De kildene du har for protokollene sier ingenting om sex med unge jenter o.l. Du har heller ikke klart å dokumentere at protokollene er ekte. Du har heller ingen kildehenvisning til det du siterer fra talmud, selv om det er ikke relevant med mindre du faktisk klarer å knytte talmud til protokollene Det du skriver er sikkert interessant i sin kontekst, men det er HELT irrelevant her. Lenke til kommentar
g5r Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 OK vet du hva hvis du vil at jeg tar for meg en undersøkelse på nivå med dessertasjon til doktorgrad kan du bare glemme det. Du kan ta din tid oglese gjennom begge selv. Som jeg har sagt så er Talmud en religiøs bok mens Protokollene en politisk veiliedning. Oppsummert så fremhever Protokollene jøder over ikke-jøder og forklarer de forskjellige metodene av korrupsjon og aktuelle fremgangsmåter. Så klart har pedofili og politikk ingenting å gjøre og jeg påstår ikke at den type politikk i protokollene er identisk med Talmud. Det jeg sier er at protokollene er praktisk bruk av jødiske leveregler, lover etc i moderne politikk. At protokollene er uekte er nok like sant som at det som er beskrevet i de var aldri gjort av jødene. Dette KAN bevises og det foregår i moderne politikk. Jeg beklager for at jeg feilformulerte denne påstanden i meldingen før, men jeg håper at du forstår hva jeg mener nå. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 At protokollene er uekte er nok like sant som at det som er beskrevet i de var aldri gjort av jødene.5968289[/snapback] Disse "protokollene" er omskrivinger og plagiater fra andre verker med andre "hovedpersoner" enn jøder. Det er svada fra ende til annen. Men det er jo sikkert fint å ha litt hatpropaganda å fyre opp under sine egne holdninger med. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 England burde nok heller ikke har støttet de norske terroristene aka. gutta på skauen aka. frihetskjempere. Stakkars tyskere som ble terrorisert. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 England burde nok heller ikke har støttet de norske terroristene aka. gutta på skauen aka. frihetskjempere. Stakkars tyskere som ble terrorisert. 5972035[/snapback] Hvordan kan du i det hele tatt sammenligne det med hamas? De norske gutta på skauen som du kaller de drepte ikke sivile tyskere. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er fordi det ikke var så mange tyske sivile i Norge men tenk deg hvis Norge forble okkupert. Hadde du vært en feiging og bare gitt opp for den tyske overmakten. Jeg hadde aldri latt "tyskjævlene" som bestefaren til en jeg kjenner sier ta over Norge. Gjøre det som gjøres må. Både tyskere da og israelera i dag har drept sivile. Hamas har ikke eneretten på det. Okkupasjon er noe av det verste som kan skje med et land, folket tenker ikke logisk når drap og frykt er en del av hverdagen. Gjør dem ennå fattigere så... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er bare spekulasjoner fra din side. Personlig synes jeg målrettede angrep av sivile er avskyelig uansett og ingenting kan unnskylde det. Lenke til kommentar
aleh Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ja det er naturligvis avskyelig, har jeg sagt noe annet. Kanskje Israel innser dette og stopper en statsstøttede terroren. Det er lettere for dem å stoppe enn det er for palestinere å kontrollere et dusin forskjellige grupperinger. Hamas har vel ikke gjort noe siden de fikk makten. Israel beskylder dem for alt likevel, ikke overraskende fordi de beskyldte også den forrige regjeringer selv om de var mye mer moderate. Å gjøre palestinere ennå fattigere vil ikke gjøre dem mer fornøyde og glade. EDIT: PS: Jeg bryr meg ikke om Hamas men om det palestinske folk. Det er de som lider og ikke Hamas. Spørsmålet når gjelder meg er vil du stoppe pengestøtten til det Palestinske folk. Endret 23. april 2006 av aleh Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er fordi det ikke var så mange tyske sivile i Norge men tenk deg hvis Norge forble okkupert. Og tenk hvis vi hadde dannet et politisk parti for utryddelse av tyskere/Tyskland, og sagt at vi hadde krav på Tyskland. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ja det er naturligvis avskyelig, har jeg sagt noe annet. Kanskje Israel innser dette og stopper en statsstøttede terroren. Det er lettere for dem å stoppe enn det er for palestinere å kontrollere et dusin forskjellige grupperinger. Israel bedriver ikke målrettet drap av sivile slik som Hamas & co. Hamas har vel ikke gjort noe siden de fikk makten. Israel beskylder dem for alt likevel, ikke overraskende fordi de beskyldte også den forrige regjeringer selv om de var mye mer moderate. Hamas har gitt sin støtte til terroraksjoner som har kostet sivile Israelere livet. Å gjøre palestinere ennå fattigere vil ikke gjøre dem mer fornøyde og glade. Det er ikke vårt ansvar å gjøre dem fornøyde og glade. Det er deres egen, og spesielt ledelsen i landet, sitt ansvar. Hvis hamas & co hadde brukt ressursene som går med på terrorisme til å få fart på økonomien i landet hadde vi kanskje ikke trengt å sende penger i utgangspunktet. Jeg skatter ihvertfall ikke så terrorister og en befolkning som støtter terrorisme kan være fornøyde og glade når vi har nok av mennesker her til lands som er langt fra fornøyde og langt fra glade. Endret 23. april 2006 av invictus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå