DevianX Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei, etter at jeg har klokket opp pc'en. [email protected] så kommer jeg ikke inn på 3dmark. sier at den ikke støtter mmx. hva er galt! Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 noe med klokkinga. klokk ned igjen og smil. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Funker det når du ikke overklokker, trenger du sannsynligvis bare litt mer volt på cpuen. Prøv deg fram. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 funker heller ikke når alt står på default. ikke klokka med andre ord. eller har jeg feil versjon av 3dmark 2001 se?? sisoft sandra funker fint, men ikke cpu test. ( kun den ene funker. det er cpu multimedia test ) Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Feilmelding: Cpu støtter ikke mmx. vennligst last ned en eldre versjon av programmet! [ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-09-30 14:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå