Fredrik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er det bare meg, eller er det lite tester av hardware for tiden? Skulle gjerne sett litt flere tester av for eksempel skjermkort, hovedkort, RAM, tv-kort, harddisker etc. http://www.hardware.no/tester Synes det går veldig mye i enten toppmodeller eller "smånips" i testene for tiden, og for å få litt mer informasjon om nye produkter må man gå til de større, internasjonale sitene, og det er jo litt dumt for Hardware.no. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 helt enig.... har vært litt dårlig nå for tia selv tatt i betraktning av at det har vært litt fridager osv....... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har vel vært like mye forberedelser til TG som har blitt prioritert først.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Forberedelser til TG på hvilket vis? Det er da mange i redaksjonen som kan skrive tester. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Forberedelser til TG på hvilket vis? Det er da mange i redaksjonen som kan skrive tester. 5931867[/snapback] Veit ikke, var bare et forslag Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ser ut som det legges vekt på lanseringer og ikke tester. Alt i alt synes jeg HW.no begyner og ligne på en vis side med navn itpro.no men med litt annen vinkling. Dette er synd forde det hvar så mye bedre før dem slo isammen så mye her inne. -noe skriveleifer. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hepp! Notert, flere av oss har også tatt oss fri i påsken. Nå blir det fokus på testing. Vi har flere spennende tester på planen utover våren, så når jeg blir ferdig med å svare her kan jeg gå tilbake til testingen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Fint å høre! Om ikke det er det dere allerede tester hadde det vært fint med tester av ting i budsjettklassen, fremtidige "bestselgere" (her blir det jo så klart litt spekulasjoner) og slikt. Sånt er alltid flott, om informasjon om aktuelle produkter for mange får sin egen test, gjerne sammenligningstester, på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå