DevianX Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Når jeg spiller cs 1.5 ser jeg hvit røyk isteden for den opprinnelige fargen. Jeg har prøvd alle drivere, men det er samme problem. Har 2.2, 512 ddr400, gf3 ti500 og asus hk. Kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det har med innstillingene i cs og gjøre. Husker ikke helt hvor, men se etter smoke decals eller noe Se under customize eller configuration Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har samme problemet; hvit røyk som er hakket og stygg. Fant aldri ut av det problemet. En annen ting som jeg har litt problemer med er at tastene "henger seg" når jeg spiller. Jeg går i en retning og slipper knappen så fortsetter den å gå. Eller jeg skyter, slipper og den fortsetter. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 13:24, skrev Smyagol:Jeg har samme problemet; hvit røyk som er hakket og stygg. Fant aldri ut av det problemet. Det skjer hos meg, men ikke det med tastene. Har du endret på innstillingene på selve spillet? Jeg skal prøve det seinere ikveld. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er 2 måter å fixe dette på. 1. Gå inn i config med notepad, og finn decals. det skal stå på 1.00xxxx hvis du skal ha fin røyk. 2. Advanced i oppsettet av enten customize eller controls, der du velger best looking, slowest. :wink: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 TAkk skal du ha. Jeg tror det skal funke nå! Vi snakkes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 "1. Gå inn i config med notepad, og finn decals. det skal stå på 1.00xxxx hvis du skal ha fin røyk." ehmm...decals er jo noe helt annet. decals har med skuddhull og granat"krater" å gjøre. jo mer decals jo mer kulehull viser (å sette denne til 0 kan bedre fpsen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå