Aisutora Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei, har litt problemer med å få ting til å fungere her. Alt var bare fryd å gammen frem til jeg kom på at ting skal fungere med IE også og det gjør det da ikke. Her er siden: Drilltropp 2006 Problemet er at IE lager en Firkantet boks før doctypen. Aner ikke hvordan den er kommet der, men den er der ikke i Firefox. Kan hende det har noe med ajfork å gjøre men ikke vet jeg. Noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Byte-Order Mark found in UTF-8 File. The Unicode Byte-Order Mark (BOM) in UTF-8 encoded files is known to cause problems for some text editors and older browsers. You may want to consider avoiding its use until it is better supported. Hvilken tekst-editor bruker du? Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg bruker DreamWeaver. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Åpne filene dine i Notepad og ta vekk den firkanten før doctype, lagre og last de opp på nytt. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Åpne filene dine i Notepad og ta vekk den firkanten før doctype, lagre og last de opp på nytt. 5933097[/snapback] Problemet er at den ikke er i dokumentet før jeg laster opp. Den kommer plutselig i koden når IE åpner den. Tror det kansje er IE som ikke helt skjønner at det står session_start(): der før all html'en begynner. Gjesteboken som trenger den koden. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 endre charset=utf-8 til charset=iso-8859-1 så du er i drilltroppen du.. jeg er i kp1. Først og fremst, i skogen hvertfall Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Hvordan endrer jeg det til iso da, får ikke det som alternativ når jeg lagrer i notepad. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Åpne alle filene dine i Notepad og gjør <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"> om til <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Takker, har klart åp få med æøå nå uten at det fcser opp hele siden. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå