07hedhauma Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Har sett alle de "gode" gamle filmene til Steven Segal, men de siste årene har han bare tapt seg, synes nesten han aldri sloss mer og dreoer alle med bare "knyttnevene", og at mye av filmene er bare søppel!!?? Noen andre som er enige, eller er det bare meg? Endret 16. april 2006 av 07hedhauma Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Han er vel bare med i dårlige b-filmer som er like forutsigbare som tidevannet. Iallefall det jeg har sett. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Han er en av de gode gamle ja! Jeg gidder ikke se noe av det nye han er med i. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Han har hatt samme blikket etter at noen så på dama hans i 1982.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sjekk på IMDb, han spiller i så mye b-dritt nå at det er fælt. Hva gjør man ikke for penger. Under Siege-filmene, Above the law, Hard to kill og out for justice er jo blant mine barndoms-favoritter. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Haha steven segal er helt! Har tapt seg litt nå i det siste, så Belly of the Beast forrige dagen Fæle greier, husker gode gamle dager eg; Under siege, Hard to Kill, Out for Justice Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 det har vel ikke vært allverden å tape, har det vel? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Likte filmene han spilte i da jeg var 10-13år, men etterhvert som man ble eldre så mistet jeg interessen for filmene hans. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er umulig å tape seg hvis man aldri har vært bra. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Husker i 4-5 klassen satt jeg bare å så på gamle Steven Seagal filmer hver bidige fredag på Tv Norge. "Kapring på åpent hav", og all den andre teite driten. Syns det var rimelig tøft, siden alle filmene hadde 18 års grense. Når jeg ser tilbake på det nu i dag, blir jeg flau bare tanken. Tenk at jeg faktisk trodde det mølet av noen filmer var noe av det tøffeste å oppdrive. Men filmene er fortsatt ganske komisk though. Edit: Øh.. om han har tapt seg eller ikke? Njaa, han har da aldri vært noen klasse skuespiller. Stort sett bare "rett på video/Tv Norge filmer", som alle er ELENDIG. Endret 16. april 2006 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Døøh, du messer ikke med Segal, ellers knekker han nakken din! Gode gamle Steven har nok tapt seg litt med årene, men se det fra den lyse siden: Vi får mer å le av. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Han har begynt å bli litt gammel og lubben, så han er ikke like spenstig som i gamle dager. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Han har vel vært ca. like dårlig hele tiden imo. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Han har vel vært ca. like dårlig hele tiden imo. 5940372[/snapback] Word Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Han har ikke vært like dårlig hele tiden. Han hadde en god periode, som alle andre action-stjerner. Den er ihvertfall ikke nå. Jeg likte noen av filmene hans da jeg var i tenårene (og ikke visste bedre, så f.eks. alt av -nam filmer, uansett hvor dårlige de var). Når jeg ser den lubne typen som må bruke et par hundre klipp i løpet av en kampscene for å skjule hvor treig han har blitt, er det pinlig. Skal vi ramse opp avdankede actionstjerner som skulle gitt seg for lenge siden, vil det bli en lang liste da.. *hostVanDammehost* Så lenge han synes det han gjør er moro, og han tjener penger på det, ser jeg egentlig ikke hva problemer er. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det som gjør Steven Segal genial er at han ALDRI slipper pistolen sin Se: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Steven Seagal er rå han,spessielt spesialeffektene,wow jeg blir inponert ( =) Så nesten hele Belly of the Beast for en stund tilbake, jeg lo gjennom hele filmen, så bra humor er det kanskje :!: Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hehe... Seagal filmer fra sein 80 - tidlig 90-tall er fortsatt blant favorittene fra guttedagene. Det er lite pjatt, masse overdreven og unødvendig slåssing... kort sagt: Akkurat sånn som en actionfilm skal være. Når det gjelder det nyere Seagal så mener nå jeg at den siste filmen han spilte i het Exit Wounds... imdb er noen løgnere. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg synes definitivt at de eldre Steven Seagal filmene er best seagal filmer. Dog noen av de nye filmene minner mer om typiske hollywood filmer hvor de har puttet inn så mange rappere de har plass til. Jeg synes også de har blitt mindre voldlige, noe som selvfølgelig ikke er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå