VikinGz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Har planer om å kjøpe meg ny skjerm Det frister med 19" widescreen fra Acer! Noen som har erfaringer om hvordan den er? Eller hvordan forsjellen på en standard 19" og en widescreen 19"(annet enn at den er widescreen)? *edit* Mye forsjell på kvaliteten med vanlig VGA forholdsvis til DVI? Endret 16. april 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Westen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har planer om å kjøpe meg ny skjermDet frister med 19" widescreen fra Acer! Noen som har erfaringer om hvordan den er? Eller hvordan forsjellen på en standard 19" og en widescreen 19"(annet enn at den er widescreen)? *edit* Mye forsjell på kvaliteten med vanlig VGA forholdsvis til DVI? 5929674[/snapback] Hei, har selv en 20,1" wide fra Acer med kun VGA tilkobling. Denne har et meget godt bilde, hvis man kun skal bruke den til filmtitting og den slags, men du tenker kanskje på å bruke denne skjermen som din eneste? Da ville jeg helt klart gått for en med DVI tilkobling, som gir en god del bedre bildeopplevelse enn en med VGA. Forskjellen mellom standard 19" kontra widescreen er at du naturligvis får plass til mye mer i bredden, men da på bekostning av hva du får plass til i høyden. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvordan blir det da og spille på. får jo ikke brukt 1280x1024 Skal oppgradere min 17" fra yusmart (den er så dårlig til å vise mørke bilder) Endret 16. april 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Westen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvordan blir det da og spille på.får jo ikke brukt 1280x1024 Skal oppgradere min 17" fra yusmart (den er så dårlig til å vise mørke bilder) 5929934[/snapback] Hvis du spiller spill som støtter widescreen vil man få en veldig artig spillopplevelse, blir nesten som å se en film på en måte. 19 tommeren fra Acer støtter vel 1440*900, så da må du spille spill som støtter denne oppløsningen, og det er det vel en god del spill som gjør allerede Edit: Når du nå oppgraderer fra en 17" til en 19" wide vil du uansett få en utrolig opplevelse, selv om denne kanskje ikke er den beste skjermen per dags dato vil den nok gjøre jobben. Du kan jo eventuelt bare bruke den 17 tommeren du har fra før som spillskjerm for de spillene du har som ikke støtter widescreen, og den nye 19" som hovedskjerm Endret 16. april 2006 av Westen Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 blir spillene veldig rare viss jeg bruker oppløsning på 1280x768? og hvordan på 1024x768 Får se.... men min 17" sliter med å spille på... ser ikke i mørke kroker.... spil som fear og doom3 blir for mørke til å se noe i det hele tatt.... for svart blir grå akti.... er helt forjævelig i gjørnene Så tror det blir en 19" widescreen... men kansje en annen.... denne! Lenke til kommentar
Bjobjo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har Acer AL1916W.. Den fungerer kjempe bra! ingen problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå