AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvordan blir jeg kvitt Torchen? Det ser unektelig dumt ut å ri rundt med flamme i hånda midt på lyse dagen. Får kun enten hatt Torchen oppe eller våpnet. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) hold inne knappen du velger med når du er i inventory hvis ikke det hjelper så gi dem bort til selgere men de veier ingenting jeg beholder dem istedet Endret 16. april 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Kaster du ikke fra deg de som ikke er i bruk da? Kan prøve Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Bare trykk på torchen i inventory.. Da er den klar til senere bruk også Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Fant det ut, var bare å trykke på den torchen som var grå over teksten. Det er første gang jeg spiller slike spill. Så det kommer litt dumme spørsmål. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvis du spiller på PC så kan du legge torch og andre ting på hurtigvalg på nummertastene fra 1 til 8. (Jeg vet ikke hvordan eller om dette fungerer på noe tilsvarende vis på Xbox...) Mens du har inventory oppe trykker du ned tallet du vil ha gjenstanden på. Da kommer det opp et hjul som viser hva som ligger der (om noe), og mens du holder tasten nede klikker du på gjenstanden du vil tilegne den knappen. Det kan være våpen, potions, spells og andre ting. Legg torch på en av dem så kan du slå den av og på ved å trykket tallet og slipper å åpne inventory hele tiden. Geir Endret 16. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ganske glad jeg har en "nattøye" ring. PCen min sparker meg hvis jeg har framme torch Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Hvis du spiller på PC så kan du legge torch og andre ting på hurtigvalg på nummertastene fra 1 til 8. (Jeg vet ikke hvordan eller om dette fungerer på noe tilsvarende vis på Xbox...) Mens du har inventory oppe trykker du ned tallet du vil ha gjenstanden på. Da kommer det opp et hjul som viser hva som ligger der (om noe), og mens du holder tasten nede klikker du på gjenstanden du vil tilegne den knappen. Det kan være våpen, potions, spells og andre ting. Legg torch på en av dem så kan du slå den av og på ved å trykket tallet og slipper å åpne inventory hele tiden. Geir 5930114[/snapback] Takk, men jeg har funnet ut det allerede. Få putte inn fakkelen der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå