Ar`Kritz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hva diskuterer vi her? Kortet er ødelagt. Prøv likevel å plukke kjøleren fra hverandre og sett den sammen igjen. Hvis det ikke hjelper, så er det bare å sende det inn. Hvis du er så uheldig at garantien har gått ut er det (faktisk) ikke annet å gjøre enn å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Sjekk at vifta går godt rundt og at det ikke er for mye støv i vifta Angående sikkerhetsmodus. Dersom du har USB tastatur funker ikke tastene før driverene er lastet inn på vei inn i windows. 5933020[/snapback] Man kan aktivere DOS støtte for USB Tastatur og MUS gjennom bios. Man trenger ikke drivere. 5936136[/snapback] ok, visste ikke det:] har problemer med å komme inn i bios med USB tastaturet da;\ 5936166[/snapback] Ja, det kan nok være et problem Men når du får aktivert denne funksjonen så er du berget. Mener denne funksjonen er i de fleste bioser på ikke for gamle hovedkort. EDIT: Jeg har aldri sett hensikten med USB Tastatur/Mus. Jeg har alltid kjøpt PS2 eller sørget for at det var USB-PS2 overgang på enhetene. Det er jo dette man har PS2 utgangene for. Det er absloutt ingen fordeler med USB Tastatur og MUS. Man bruker bare 2 USB porter unødvendig. I tillegg til dette problemet med å komme inn i bios før man har aktivert denne funksjonen som jeg nevnte tidligere. Endret 17. april 2006 av OcMax Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mener også at det bare er tull å fortsette denne tråden. Eneste jeg kan si er at du kan prøve å bøye litt på kortet og sette det inn igjen. Men det er en mikroskopisk sjanse for at dette vil funke i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Takk for alle svar. Da prøver jeg de råd som er gitt, og kjøper eventuelt nytt kort om det ikke funker. Fortsatt god påske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå