Gå til innhold

Hjelp, mye grafikkfeil på ATI 9800 ultra

Anbefalte innlegg

Hva diskuterer vi her? Kortet er ødelagt.

Prøv likevel å plukke kjøleren fra hverandre og sett den sammen igjen. Hvis det ikke hjelper, så er det bare å sende det inn. Hvis du er så uheldig at garantien har gått ut er det (faktisk) ikke annet å gjøre enn å kjøpe nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk at vifta går godt rundt og at det ikke er for mye støv i vifta

Angående sikkerhetsmodus. Dersom du har USB tastatur funker ikke tastene før driverene er lastet inn på vei inn i windows.

5933020[/snapback]

Man kan aktivere DOS støtte for USB Tastatur og MUS gjennom bios. Man trenger ikke drivere.

5936136[/snapback]

ok, visste ikke det:] har problemer med å komme inn i bios med USB tastaturet da;\

5936166[/snapback]

Ja, det kan nok være et problem :p Men når du får aktivert denne funksjonen så er du berget. Mener denne funksjonen er i de fleste bioser på ikke for gamle hovedkort.

EDIT: Jeg har aldri sett hensikten med USB Tastatur/Mus. Jeg har alltid kjøpt PS2 eller sørget for at det var USB-PS2 overgang på enhetene. Det er jo dette man har PS2 utgangene for. Det er absloutt ingen fordeler med USB Tastatur og MUS. Man bruker bare 2 USB porter unødvendig. I tillegg til dette problemet med å komme inn i bios før man har aktivert denne funksjonen som jeg nevnte tidligere.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...