arian88 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei. Igår så skulle jeg overføre en film til psp en min for første gang. Jeg lasta ned noe programm for psp og den hadde noe programm for å konverter video tol MPG-4 som er for PSP. jeg brukte Xilisoft PSP Video Converter jeg konverterte videon som var på wmv. etter at den ble ferdig jeg prøvde den oxo på QuickTime og den funka som det skal jeg overførte video til PSP en G:/PSP/MOVIE/ og den ble overført men når jeg skrur på PSP en og når jeg går på VIDEO også på MemoryKard så er det ingen ting. det stor "There are no video" jeg har prøvde det i andre filer det funka ikke jeg prøvde på ROOT det funka ikke jeg hadde oxo noe filmer for iPod de funka på iPod en min de er oxo MPG-4 men det funka ikke det heller det er ingen video der sellom på PC en er det og på PSP stor oxo riktig verdi på Flash minnen. så filmen er i Flash minnen bare at PSP en kan ikke lese det. hva er feilen? hva er det jeg må gjøre med dt? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er ingenting som heter /PSP/MOVIE. prøv heller å lese en guide. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 F:\MP_ROOT\M4Vxxxxx.MP4 Med store bokstaver(!!), der står "x" kan du ha hvilket NUMMER du vil. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 F:\MP_ROOT\100MNV01\M4Vxxxxx.MP4 Med store bokstaver(!!), der står "x" kan du ha hvilket NUMMER du vil. 5929731[/snapback] Faktisk. Lenke til kommentar
arian88 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 F:\MP_ROOT\M4Vxxxxx.MP4 Med store bokstaver(!!), der står "x" kan du ha hvilket NUMMER du vil. 5929731[/snapback] OHHH takk det gikk... tusen takk Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ImTOO psp konverter er bedre og når du skal overføre bare trykker du på tools og så får du frem en liste over de videoene du vil overføre fra pc'n til psp'n. veldig brukervennlig prg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå