nattogdag Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Terningkast 6, eksempler: Slapp faktura for vare som ble sendt i retur, feilbestilt!~...Feil på hovedkort i PC, fikk alt ordnet; slapp til og med å betale frakt!.... Veldig bra support telefon,må av og til vente før man får kontakt, irriterende!.... Sendte inn defekt harddisk som "forsvant" en måned, fikk ny og bedre HD!......Det er når man skal returnere noe det fort går tregt!2-3 uker Og da er det fort at de roter det til!.....Dyrere enn konkurrentene! Hvilken terningkast skal man bruke på en "perfekt" shop?...fordi dette er jo ikke å stole på! Bruker HW å teste shoper anonymt eller presenterer seg først?....Det kan jo ha mye å si for servicen, om shopen skjønner det er fra Hardware [ Denne Melding var redigert av: nattogdag på 2002-09-30 12:01 ] Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Klart du må ta disse erfaringene med en klype salt. Det er jo lesernes egne subjektive erfaringer, og da blir det fort slik... Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 11:40, skrev Pluto:Klart du må ta disse erfaringene med en klype salt. Det er jo lesernes egne subjektive erfaringer, og da blir det fort slik... Tenkte bare å fokusere litt på om det er til å stole på!....Kan jo være mange som ser på dette før en handel! Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Alle erfaringene kommer fra lesere som har erfaringer de vil dele med andre, enten det er postitive eller negative. Det er klart at forskjellige personers oppfatning av hva som er bra eller dårlig er forskjellig. Noen gir en sekser bare varen kommer frem, mens andre gir ener med en gang de ikke får svar på mail etter 30 min. Derfor er det viktig at du leser innlegget så du ser hva som var årsaken til karakteren. Det er ofte innlegget er bedre pekepinn på service enn karakteren. Vi vil også innen et par uker utvide erfaringssystemet til å omfatte karakter på flere punkter. Da vil man kunne se hva andre mener om webshopen på flere punkter. mvh Thor-Egil [email protected] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Burde kanksje vært noen "retningslinjer/tips/kriterier" for hva ulike terningkast vil si. F.eks. Terningkast 6 bør kun benyttes i speielle tilfeller og terninkast 1 bør kun brukes hvis erfaringen er skikkelig ille. Er veldig mye 1'ere eller 6'ere. Skal veldig mye til for at jeg ville gitt en 6'er eller en 1'er. Men det blir vel som nevnt veldig individuelt. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det er nok noen som sender inn bare på pur fae. Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ja, vi kan jo vurdere å legge til litt info om dette på siden man legger inn erfaringer på. Men det begynner å bli kanske mye info og retningslinjer om erfaringene der allerede. Men vi kan jo kikke litt igjennom og kanskje være litt mer konkrete i forklaringene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå