Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 oi har du med all overklokkinga di kun kjølt med luft? vannkjøling er ett must! 5952889[/snapback] Nja... "high-end" heatpipe-kjølere holder fint til alt av AMD CPU'er.. (og de fleste Intel CPU'er også)... sålenge man ikke går helt "av skaftet" mht. VCOre. Det er dog nødvendig med vannkjøling for Intel dual-core (Smithfield/Presler) dersom jeg vil oppnå en klokk jeg er fornøyd med ser jeg.. da disse responderer langt bedre med økning av VCore enn f.eks. svært mange nyere A64 CPU'er. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 tja en del opteroner og slikt er ikke veldig gla i litt høye temperaturer! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Noen som har svar på om CABNE stepping på a64 san diego tåler no særlig kulde?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 CABNE er en av de bedre skal være, spesielt om du har et tidlig eksemplar 0520-0530 elns). Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 hvis ikke jeg husker feil har jeg 0522, så jeg sitter med en god CPU her med andre ord eller, jeg visste jo egentlig det da med tanke på at den klarer 3GHz Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 offtopic.. i want billig water chillah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå