Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Pointeren" min stopper opp/Muse-pilen stopper.

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg har hatt dette problemet i kanskje 2 måneder nå, og jeg er så lat at jeg orker ikke fikse slike ting.. med det første.

Så nå har jeg kommet hit for å søke litt hjelp. :thumbup:

Har en Logitech MX 518.

Det har seg sånn at plutserlig når jeg er på pcen, så stopper cursoren/pointeren/musepilen min, og dermed kan jeg fortsette å trykke på ting, men pilen følger ikke etter. Så se for deg at du ikke har pil i det hele tatt...

Har ingen anelse på hvordan dette har seg , og kan fikses. hadde vært kult med litt hjelp.

Eneste som funker, er å restarte. Men det er tungt i lengden :hrm:

Ja, når jeg spilte World oF warcraft, så slo en kompis på "Harware cursor" eller noe sånt, og da fikk jeg en "reserve" cursor som vist nok lå i spillet eller noe xD

Men jeg har lett en stund etter denne i Windows og finner den ikke.

Og det skjer som oftest når jeg bruker "Alt + tab" og har mange ting som arbeider osv.

Det skjedde forresten akkurat i det jeg begynte å skrive her :mad:

Klem xD

Endret av LojR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problemet, men i mitt tilfelle lar det seg løse ved å trykke en tast på tastaturert så får jeg beveget musemarkøren igjen. Markøren blir aldrig borte men jeg får ikke beveget den med musen.

Jeg tror det er driverfeil som er årsaken i mitt tilfelle. Som deg er jeg også lat og vil ikke fikse problemet så lenge det bare er å trykke en tast på tastaturert for å få igang musa igjen. Men begynner å bli litt lei i det siste.

Mitt system:

Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional x64 Edition

Hovedkort: ASUS A8N SLi Deluxe

Chipset: nVidia nForce4

Skjermkort: Point of View nVidia GeForce 7800GTx (256MB, PCIexpress)

Legger ved at jeg har hatt problemer med skjermkortdrivere også.

Lenke til kommentar

Hvilken som helst knapp ?

Hos meg kan jeg bevege og trykke på ting, men pilen følger ikke etter. Så det er kjempe slitsomt, og jeg kan ikke "bare" trykke på en knapp så fikser det seg, jeg må restarte :*(

Det skjer når jeg bruker Tegnebrettet mitt også.

huff, om noen vet noe så si ifra please ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...