Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Har kjøpt meg et IPB forum (samme type som dette). Via klientsiden min har jeg lastet ned en fil som heter IPB2gdk2. Denne filen inneholder alle knappene til forumet, filformatet er PSD, og du kan endre farge og tekst på alle knapper i Photoshop. Jeg har laget mine knapper med norsk tekst. Når man lukker denne ipb_gdk i Photoshop så blir alle knappene lagret i samme fil (ipb_gdk). Hvordan få lastet knappene opp i forumet? Må man laste inn hele denne ipb_gdk filen via ftp? Eller er det en annen måte å få lastet opp en og en knapp på omgangen? Jeg trenger hjelp her, føler at jeg står fast! Edit: satt som løst Endret 16. april 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Egentlig kan du laste opp arkivet med knappene via theme greiene, men du kan også laste opp hvert enkelt fil inn i style_images og mappen 1 tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg fant ut av problemet, jeg måtte lagre ipb_gdk filen som "save as web". Da kom alle bildene fram sjøø... Sånn går det når man har oversatt språkfiler i fra engelsk --> norsk i 4 dager og ca 12 timer om dagen, tro meg dette er kjedelig og slitsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå