Zeppelin Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=234518 Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 What's new? :smile: Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hoho! Elkjøp suger :smile: Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 haha, jeg visste d var noe muffens med Elkjøp Lenke til kommentar
akee Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kjøpt billig ISDN kort der 3 ganger. ingen av de funka helt greit.. Fikk igjen pengene da :wink: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jippi, electrolux vil ta kontakt å be dem slutte å snakke nedsettende om produktene, ikke at jeg er noen stor fan av elkjøp, men det er det bra at de ansatte i det minste forsøker å gi et godt råd, men nå skal de ikke få lov til det heller. AtW Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg kjøpte en PC der for en del år siden. Har aldri tenkt å kjøpe PC der igjen! Mye koseligere med selvbygget PC Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hva er det dere kritiserer Elkjøp for egentlig? Synes de har knallbra tilbud og fordeler jeg. Bl.a. 30 dagers returrett, du får differansen hvis du finner en vare du har kjøpt rimligere andre steder. (har jeg benyttet meg av 2 ganger. Bare viste fremm annonse fra den andre butikken, så var det bare å gå i kassa å få pengene!) En sier her; "..har kjøpt PC der en gang, ikke mer." Hallo? PC'ene blir ikke skrudd sammen hos Elkjøp.. det skjer på fabrikken hos HP, Fujitsu... En annen; "kjøpte 3 ISDN kort, ingen virka." Kommentar overflødig... Jeg vil påstå det er 10 ganger mer lettvint & behaglig å handle hos Elkjøp enn i diverse nettbutikker jeg har vært borti. [ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-09-30 23:00 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå