-imen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Når jeg tar bilder, spesielt i lite belysning så får jeg en liten rød prikk på de, midt i bildet. Dette er ganske godt synlig når jeg overfører de til pc'n. Er det noen andre som eventuelt har hatt det samme problemet? Vet noen hva som forårsaker dette? Endret 16. april 2006 av Simen_1987 Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det må være noe galt med kameraet. Prøv å ta kontakt med forhandleren hvor du kjøpte telefonen, og forklar problemet.. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har samme problemet, men jeg får flere røde prikker. Men de kommer bare ved innendørs bilder, altså lite belysning som du sier... Lurer på å ta det med tilbake til forhandler jeg også. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg har ikke det problemet med min... Men er nok best å ta den med tilbake til forhandler, for det skal jo ikke være slik..! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har også samme problemet når det er lite lys, har sikkert noe med oppskarpingsalgoritmen kameraet bruker på bilder å gjøre. Får ikke denne effekten i det hele tatt når det er nok lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå