VegardStr Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hei og hå folkens! Eg vet det at det eksisterer sider på det store skumle internet der du kan sende SMS til folk of fe med valgfri avsender. tenker på at du kan skrive det nr. som SMSen liksom skal komme fra. Noen som vet om slike sider? Husker en i klassen blei køddet med pga. slike sider, så eg kunne godt tenkt meg å prøve eg og. skal ikkje kødde masse, men bare bittelitt Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Prøv denne: luresms.com Ikke skaff deg for mange uvenner da! Lenke til kommentar
clinton4 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du kan også bruke denne tjenesten via mobilen: wap.luresms.com Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Finnes det ingen gratis utgaver ? Lenke til kommentar
clinton4 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Den første meldingen er gratis. Tror ikke du finner noen som leverer slikt gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå