Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vw passat 2,0 16v Gt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se her ja.

Noen tips på veien:

-Klarglass i frontlykter

-Hvite sideblinkers

-Lakkere alle bilens svarte plastdeler i bilens farge

-Skjære ut 2 hull der grillen pleier og være og sette inn gitter der (veldig tøft)

-Fjerne ekstralysa

-Montere Hella Micro DE i frontfangeren

Eventuelt:

-Større felger

-Senking

5929001[/snapback]

Ekstralyktene du vil jeg skal kvitte meg med er foresten og i fra høggern, Bosch profi 220.

Så helt nye ut når jeg fant dem. 100kr betalte jeg.

Lakka dem i samme farge som bilen. Fronten på disse bilene er noe av det styggeste som fins, så jeg syns lyktene brøt litt opp i det flate utseende!

Lyktene er ikke justert, og plaseringen vil nokk forandres litt. Ser nokk litt bedre ut når de komme litt tettere til "grillen".

Men smaken er som baken, Delt! :D

Lenke til kommentar

Måtte jo ha litt dunk-dunk i bilen. Føler meg liktt dum da, siden jeg er Familiepappa på snart 33 år....men sjitt au. Er vel lov og leke titt?

Jeg var så dum og tulle litt med sikringa til signal ledninga (den som gir signal til forsterkeren om at den skal slå seg på).

Tulla med sikringa? hva mener du?

Ehh...jo....jeg sprenkte den når jeg drev og rota i dashen...og i mangel av en ny sikring brukte jeg et macyvertriks...sølvpapir. Å så smart....

5 minutter senere var jeg i bagasje rommet og fikkla, med resultat at signal-ledningen gikk til jord. Hørte en fin fiselyd inne i bilen, og det stinka brent printkort.

Brente sund en transistor i spilleren, samt grilla en av kontakt punktene i tennings bryteren.

Orket ikke reparere den gamle pioneren. Sprang heller til ideell og handla en av toppmodellene til panasonic. Morsom sak med Digital forsterker, og masse fancy duppeditter.

( Takk kjære silje for at jeg fikk låne penger til den) :D

Byttet og ut de orginale bakhøytalerene, focal av samme størrelse.

Fant ei basskasse på EUROPRIS og. Tok sjansen og kjøpte den og.

Den gamle BILTEMA forsterkeren gjør jobben helt greit. Ikke behov for og invistere i no nytt.

Sånn ser stereoen og høytalerene ut: ;)

post-95788-1145212961_thumb.jpg

post-95788-1145213004_thumb.jpg

post-95788-1145213032_thumb.jpg

Endret av paradude
Lenke til kommentar
Var leit at spilleren tok kvelden da :(

Men det kom da vel noe godt ut av det også.

Forøvrig så syns jeg 3 store tusenmetringer med blått parklys i gjør seg bra foran grillen på disse bilene :)

5932201[/snapback]

Jepp, neste høst når hella kommer med kampanjepris på rallye 3000 xenon lyktene sine....de er foresten røde og svarte...coool:)

Lenke til kommentar
Visste ikke at de hadde basskasser på Europris.. kanskje jeg skal ta meg en tur innom der. :) Spiller det noe bra da, det nye du har kjøpt?

5932314[/snapback]

Spiller rimelig bra ja...basskassen ble jeg imponert over...den veier 30 kg, og var bygget i MDF (19mm).

Elementet var i kevlar/karbonfiber.. ganske bra når den kosta 700kr! Foresten en 12 tommer. Ikke kravstor til forsterker, men krever en del innspillingstid.

Made in kinaland, but who cares :p

Lenke til kommentar
Visste ikke at de hadde basskasser på Europris.. kanskje jeg skal ta meg en tur innom der. :) Spiller det noe bra da, det nye du har kjøpt?

5932314[/snapback]

Spiller rimelig bra ja...basskassen ble jeg imponert over...den veier 30 kg, og var bygget i MDF (19mm).

Elementet var i kevlar/karbonfiber.. ganske bra når den kosta 700kr! Foresten en 12 tommer. Ikke kravstor til forsterker, men krever en del innspillingstid.

5932368[/snapback]

Det meste er laget i kinaland for tiden. Det betyr ikke at det er så dårlig. :) Jeg tror jeg skal kjøpe meg en forsterker og basskasse selv også. Skal bytte fronthøytalere også.. litt av et prosjekt for en som ikke har peiling. Henter inspirasjon i de forskjellige trådene rundt om.

Lenke til kommentar

5932314[/snapback]

5932368[/snapback]

Det meste er laget i kinaland for tiden. Det betyr ikke at det er så dårlig. :) Jeg tror jeg skal kjøpe meg en forsterker og basskasse selv også. Skal bytte fronthøytalere også.. litt av et prosjekt for en som ikke har peiling. Henter inspirasjon i de forskjellige trådene rundt om.

5932407[/snapback]

Fins mye fint. Jeg orker ikke bruke de store summene, med ser man seg litt om kan man gjøre kupp.

Eks, panasonic spilleren min, vanlig pris 6400. tilbud, 2900. Elkjøp klarer ikke selge den uten tap til den prisen. Hvordan Ideel klarte det sjønner ikke jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
vel, den subben er vel ikke av det beste du får tak i, men sikkert mer enn godt nok til den prisen!

Bra bakhøyttallere du har, forresten.. :)

5964079[/snapback]

Tja....er ikke superfornøyd med dem akkurat.....men de er ganske nye ennå...mulig de løsner litt opp :hmm:

Lenke til kommentar
vel, den subben er vel ikke av det beste du får tak i, men sikkert mer enn godt nok til den prisen!

Bra bakhøyttallere du har, forresten.. :)

5964079[/snapback]

Tja....er ikke superfornøyd med dem akkurat.....men de er ganske nye ennå...mulig de løsner litt opp :hmm:

5967093[/snapback]

egen forsterker på de, og spille de inn.. Låter nok bedre da.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...