paradude Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Må vise fram min kjære GT. Starter med et bilde av bilen skitten og fin Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ser ut som et fint eksemplar det der. Fin bil! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Se her ja. Noen tips på veien: -Klarglass i frontlykter -Hvite sideblinkers -Lakkere alle bilens svarte plastdeler i bilens farge -Skjære ut 2 hull der grillen pleier og være og sette inn gitter der (veldig tøft) -Fjerne ekstralysa -Montere Hella Micro DE i frontfangeren Eventuelt: -Større felger -Senking Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Er ganske pen og se på. Liker Motoren! Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Se her ja.Noen tips på veien: -Klarglass i frontlykter -Hvite sideblinkers -Lakkere alle bilens svarte plastdeler i bilens farge -Skjære ut 2 hull der grillen pleier og være og sette inn gitter der (veldig tøft) -Fjerne ekstralysa -Montere Hella Micro DE i frontfangeren Eventuelt: -Større felger -Senking 5929001[/snapback] Jeg har lagt fokus på teknisk stand, men det er et par ting som kan endres ja Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Strøkent motorrom med DOHC 16V Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Ikke alt var like pent når jeg kjøpte bilen. Setene framkalte brekninger hos meg. Ikke bare var de (førersete) slitt, meg i en stygg og upraktisk farve. bare se hær: Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Men en liten tur til høggeren sådde håp hos meg, fant en frontskada stasjonsvogn GT 95 mod. Setene i Stasjonsvogna var strøkne, og fargene de var i passet (syns jeg). Men baksetene var en annen sak. Ryggene kunne brukes, kun div fester måtte flyttes fra de gamle. Selve seteputene måtte avmonteres, og monteres på de gamle rammene. Dette fordi Stasjonsvogna ikke har justerbart baksete . Men hele jobben tok kun et par timer. Betalt latterlige 1000 kr for hele greia Sånn ble det: Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Veldig bra ble det 5929376[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Fine stoler! Fin bil også, forsåvidt. Er stolene fra en GT utgave, eller ser de så sportslige ut uansett? Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Fine stoler! Fin bil også, forsåvidt. Er stolene fra en GT utgave, eller ser de så sportslige ut uansett? 5929593[/snapback] Ja, stolene er fra en GT. Ville ikke ha hatt no standard stoler nei Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 De nye setene ble knall. Godt utført arbeid Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Ikke no spesielt og visefram, men slenger med et bilde av dashen. Eneste jeg har gjort dær er og bytte ut stereoen, samt demontert luftdysene, og fjærna støv ogg skitt. Ettermonterte cupe filter etterpå. Filterboksen plukka jeg fra en 95 mod. Greit og ha, siden orginal "gittret" stort sett bare stoppa elefanter. Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Ting som var feil med bilen når jeg overtok den,og som jeg har reparert: -Nest bakerste potte. Fysjogfy, den var dyr! -Avmontere dørlåser forran (låsekassene) Rengjøre og smøre disse. -Bytta termostat -Byttet oljegiver. -Justert dørhåndtak. -Montert avhoppete sentrallås stagx2. -Smurt vindusheiser og teitet til bolter. -Byttet pærer i varmeapp. -Montert nye handbrekkwire. -Byttet bremseveske. -Byttet luft og olje filter. -"Overhalt" starter-Rengjort og smurt gear og innslag, kontrolert børster. -Nyttfordeler-lokk og rotor. Ikke så dyrt og gjøre dette alt i alt, men mye egeninsats! Til slutt fikk bilen en tur på motor service, for og sjekke om noe var feil, men alt var i skjønneste orden. Godt og få bekreftet at den ikke lider av noe Endret 16. april 2006 av paradude Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er du utdannet mekaniker eller noe? Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Er du utdannet mekaniker eller noe? 5929873[/snapback] Nei, er ikke det, desverre. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det kan du vel for såvidt være glad du ikke er, tipper du hadde blitt lei av å vasse i oljesuppe hele dagen lang Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det virker hvertfall som du er veldig flink. Jeg fikser omtrent ikke annet enn å bytte spylerveske og peile olje, skifte dekk og fylle bensin. Lenke til kommentar
paradude Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Det virker hvertfall som du er veldig flink. Jeg fikser omtrent ikke annet enn å bytte spylerveske og peile olje, skifte dekk og fylle bensin. 5930572[/snapback] Det er veldig mange ting de fleste kan gjøre selv..tar man tiden til hjelp, så får man til. Ikke minst planlegge før man starter på no. (har man rette deler,og rett verktøy) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå