Archangel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain. Vil være min favoritt også skulle jeg velge et soundtrack. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Soundtracket til Little Miss Sunshine har fått meg til å gråte opptil flere ganger. Lenke til kommentar
collet Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Filmen Loop med musikk av Jim Stärk, Magnet, St. Thomas, Thomas Dybdahl, Uncle's Institution, Wholy Martin, Gisli og Mari Boine. Herlig! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nesten ingen nevner Star Wars? LOTR( 1, 2, 3) Star Wars (V, IV, VI) Rocky (alle) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er litt svak for filmmusikk (Score). Som favoritter har jeg, i tilfeldig rekkefølge: - Lord of The Rings (hele trilogien) - Con Air - Gladiator - The Rock - Transformers (2007) Rocky-serien har relativt mye bra, men akkurat score'n kommer ikke med på lista mi. Enkeltsangene fortjener så absolutt en plass dog. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Komponister: - Ennio Morricone - Vangelis - Yann Tiersen - John Williams - Hans Zimmer - Toshiro Masuda - Kitaro Filmer: - Once Upon A Time In The West - Dollars-trilogien - Amélie - Star Wars - The Last Mohican - Gladiator Også et par kule, uvanlige scores til slutt: - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Pulp Fiction - Reservoir Dogs Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du glemte å nevne Clint Mansell. Han har laga soundtracket til The Fountain. Tidenes soundtrack etter LOTR. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 - Reservoir Dogs Den har konge musikk.. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Synes det er veldig mye bra i Pulp Fiction og Desperado Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sitter og hører på CD-en med musikken fra The Dark Knight nå, komponert av Hans Zimmer og James Newton Howard. Enda en grunn til å glede seg til å se filmen. Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Soundtracket til Love Actually er veldig bra. Musikken i Dark Knight var fantastisk, satt med frysninger flere ganger. Musikken i The Rock, Gladiatoren, Braveheart er også veldig bra. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 - Dollars-trilogien Slutten på GBU. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ennio Morricone har en evne til å skape en sinnsyk spenning i musikken, spesielt duellene i Leone-filmer. Personlig syns jeg OUATITW-finalen slår GBU, men de er begge helt fantastiske. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Danny Elfman, Rob Dougan, Steve Jablonsky, Clint Mansell og Hans Zimmer er alle elsk men Transformers, The Lion King og Batman Begins har de beste soundtrackene imo. Skal jeg trekke frem en enkelt sang må det bli "Skorpinok" av Steve Jablonsky. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Synes musikken i "there will be blood" skrevet av jonny greenwood, gitaristen i radiohead, er utrolig fin og spennende. Så er jeg enig med kaggen, musikken i "the dark knight" er utrolig bra og ikke minst utrolig godt brukt. Hans Zimmer leverer altid godt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Apocalypse Now, Taxi Driver, Forrest Gump og Zodiac har mye bra musikk. Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg vet ikke hvilken film, men jeg vet en komponist/artist, som heter Hans Zimmer. Han har skrevet masse god film-musikk. Dropzone, The Rock, Gladiator, Pirates of the Caribbean... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Michael Nyman - Rochester's Farewell fra filmen The Libertine med Johnny Depp i hovedrollen: Se filmen hos Youtube Fantastisk og melankolsk stykke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå