EasyRaider Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Canibal Holocaust 5952232[/snapback] Oh yes! Vel, det er ikke akkurat musikken som er mest framtredende, men mener å huske at den passer bra... Endret 19. april 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fatter ikke at ingen har nevnt: - The Rocky Story (altså, soundtracks fra 1-4)Med den som en soleklar ener, ser lista mi sånn ut: - Pirates of the Caribbean- Transformers - The Movie (Tegnefilmen, filmusikk fra Vince DeCola, mannen bak en rekke av Rocky-sangene)Tidligere nevnt, men like fullt og helt på lista mi - LOTR 1-3- The Rock (ave)- Det meste av Ennio Morricone... mannen er genial Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jim Jarmusch sine filmer har alltid strålende musikk: - Ghost Dog(RZA) - Night on Earth(Tom Waits) - Dead Man(Neil Young) - Down By Law(John Lurie + Tom Waits sanger) Andre gode: - Pi - Happy Together Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Schindlers liste Pianisten Forrest Gump Shrek 2 (Little Drop Of Poison tar kaka) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Min liste: Requiem For A Dream (Lux Aeterna) - Skikkelig fin musikk som jeg kan høre på lenge. Mission Impossible - Et tøft soundtrack som passer godt til filmene. The Good, The Bad and The Ugly - Trenger jeg si noe? Den Siste Keiseren - Skikkelig fin kinesisk musikk! Once Upon A Time In The West - Makan til theme som matcher filmen og samtidig er tøff, skal du lete lenge etter! Kan legge til linker til youtube, men ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ennio Morricone er kongen av filmmusikk. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ringenes Herre - The Fellowship of the Ring, The Rock og Rocky IV! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 300! Se på den her, du. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Han var nok ironisk, skal du se... Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 John Barry fra de gamle Bond-filmene, selve definisjonen på "spion-musikk". Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Musikken på avslutningsscenen i The Fountain sendte frysninger ned ryggen =) Endret 5. november 2007 av Mr_Sun Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Matrix filmene Ringenes Herre filmene You Got Served 300 det jeg kommer på til nå.. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Gudfaren serien Raging Bull < fantastisk sang og scenen likeså Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tangerine Dreams score til Risky Business og American Gigolo. Ryuichi Sakamotos score til Merry Christmas, Mr. Lawrence. Bernard Herrmann (Bl.a. Psycho, Vertigo, Taxi Driver) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ingen som har nevnt Titanic enda? : | Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 The Fountain er det beste jeg har hørt på lenge. Samme komponist som er bak Requiem for a Dream soundtracket, pluss hjelp fra Mogwai. Må jo bare bli bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå