Kim64 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) har et lite problem her med laptopen, skulle legge inn noen drivere så jeg fant frem cd`n med drivere og startet datan på nytt med cden i. da kom det opp en meny om forskjellige valg, men så kom jeg på at jeg skulle ta vare på noen dukomenter. og trykket cancel på menyen og tok startet på nytt og tok ut cd`n og da ville det ikke komme noe skjermbilde.. Specs: Pentium4 2ghz 256mb ram Radeon 9000 mobility windows xp pro hva kan det være? Endret 16. april 2006 av Kanskje tsx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! Du har nok satt inn recovery-cden, og du har nok slettet systemet på pcen. Får du skjermbilde igjen om du setter inn cden igjen? God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) ikke no bilde da heller.... begynner og haste litt, da dette ikke er min pc god påske til deg å Endret 16. april 2006 av Kanskje tsx Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Du har vel ikke kommet borti tasten "Fn" + en av F-tastene? Den som styrer om det er pc'en, tv'en eller begge to som skal ha skjermbilde...? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) du skal ikke se bort ifra det... hva gjør jeg da? virker som at datan setter seg i ventemodus. siden system lampa blinker.' edit: fant ut de tastene, og trykket på dem. ikke no forskjell Endret 16. april 2006 av Kanskje tsx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Da tror jeg du må sende pcen til reparasjon, om du ikke kommer inn i BIOS eller får bootet på noen måte. Forresten, har du mulighet til å ta clear cmos på noen måte? God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) vet ikke hvordan jeg skal resette cmos siden vi ikke har manualen her hva koster det og sende sånt på reprasjon? hadde koblet til s video kabel fra laptop til tv når jeg gjorde dette, men hadde ikke bilde på skjermen, men den skal vel ikke sette seg i vente modus av den grunn? edit: FY FAEN nå ble jeg letta! Den var full ladet når jeg startet i stad, og da dreiv jeg uten strømtilførsel.. tenkte jeg skulle teste med strømkabel i nå, siden jeg ikke hadde noe og tape på det, og da starta den tusen takk for hjelp uansett Endret 16. april 2006 av Kanskje tsx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 vet ikke hvordan jeg skal resette cmos siden vi ikke har manualen her hva koster det og sende sånt på reprasjon? hadde koblet til s video kabel fra laptop til tv når jeg gjorde dette, men hadde ikke bilde på skjermen, men den skal vel ikke sette seg i vente modus av den grunn? 5933413[/snapback] Jeg vet noen andre har hatt det problemet. Prøv med S-video-kabel og se om du får bilde på en annen skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå