Jimmy Pop Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg satt her og lurte en liten ting... Hvilke følger kan bruk av for liten strømforsyning forårsake? Mener å ha hørt om hovedkort og prosessorer som har tatt kvelden i det strømforsyningen sa takk for seg. Hva vet dere, eventuelt har dere erfart? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det mest vanlige er at PC'n blir veldig ustabil. Rebooter plutselig helt uten grunn osv. Hvis du mistenker at strømforsyningen er for svak burde du enten gå inn i BIOS og sjekk volten eller laste ned Motherboard Monitor 5 http://mbm.livewiredev.com/ [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-30 13:04 ] Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Lurte på det samme når det gjelder min maskin i.o.m. at det å flashe biosen ikke hjalp på problemene mine. Har enten 250W eller 300W strømforsyning, (husker ikke helt, lenge siden jeg fikk den,) tre SCSI disker, en IDE og en CD-brenner. Under oppstart får jeg en "bios: PCI listing incorrect" error eller noe lignende, og av og til når jeg har kjørt ned maskina virker plutselig power-knappen som reset-knapp, så jeg må trykke på den tre ganger før den skrur seg av. Lastet ned MBM 5 og kjører den på maskina mi nå, men jeg skjønner ærlig talt ikke hva jeg skal se etter. Hjelp...?!? :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå