nree Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 http://goggen.simplemachines.no/hp2.2/index.php?s=forsiden Der har jeg 3 artikkler.. Den øverste har ikke bilde, det kommer alikevell en kant rundt. Det er pga. jeg har css: #avtar { border: 2px solid #000000; float: right; margin: 0 0 5px 0px; } Hvordan kan jeg gjøre slik at det er kun bilder inni diven som det blir kant rundt og ikke selve diven. img.border ? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Hvordan kan jeg gjøre slik at det er kun bilder inni diven som det blir kant rundt og ikke selve diven. 5928847[/snapback] #avtar img { border: 2px solid #000000; } fjern border fra #avtar. (forøvrig skal class brukes når den skal brukes flere ganger) EDIT: om du bare skal ha bilde der, er det ingen vits å pakke den i en div. Endret 16. april 2006 av arthoz Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Ok, takk 14 tegn Må pakke den inn i en div tror jeg.. Kan ikke bruke class på {avtar} i CuteNews Kom ikke border i det heletatt når jeg brukte: #avtar img { border: 2px solid #000000; float: right; margin: 0 0 5px 0px; } og <div id="avtar">{avtar}</div> Funka etter litt søking rundt.. Så i kildekoden at img hadde style="border: none;" ... Fjernet dette i show.inc.php (eller noe sånt) så da funket det Endret 16. april 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå