hmz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva anbefales? Skal skaffe meg en Xbox tenker jeg.. Men virker greit å bare kunne "modde" xboxen å laste ned spill å laste over på xboxen liksom.. (den gamle tenker jeg på) Men alikevel så har jeg lyst på 360, nyere bedre grafikk o.l. Så, er det noen som har noen pluss og minus sider ved Xbox 360? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 -360'en bråker, ifølge mange. Og ifølge noen bråker den. De jeg har sett/spilt på har bråket, men det kommer ann på spillet som du spiller med. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 De nye 360-ene bråker ikke. De aller første utgavene hadde en annen DVD-stasjon enn de nye. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Xbox bråker da minst like mye Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 De nye 360-ene bråker ikke. De aller første utgavene hadde en annen DVD-stasjon enn de nye. 5928898[/snapback] Flere som har fått den nye dvd-rommen og den har bråket liket mye.. Den orginale(over version 1.0) bråker ikke på langt nær som den nye. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Egenlig virker det som at MS mener Xbox er død... siden det er veldig få spill som er annonsert som blir eksklusive der. Så jeg ville gått for Xbox 360, siden den har en veldig solid framtid. Negative ting om Xbox 360 blir overgått av positive ting. Bråket er bare flisespikking. Har lagt min bak et glassmonter på TV hyllen, så det er musestille. Så lenge du ikke absolutt må vise fram at du har 360, så overlever du nok Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva anbefales? Skal skaffe meg en Xbox tenker jeg.. Men virker greit å bare kunne "modde" xboxen å laste ned spill å laste over på xboxen liksom.. (den gamle tenker jeg på) Men alikevel så har jeg lyst på 360, nyere bedre grafikk o.l. Så, er det noen som har noen pluss og minus sider ved Xbox 360? 5928754[/snapback] Har nå hatt 360 en stund, en del klager over at den bråker - noe jeg mener er bare tull å klage på. Greit nok du hører den står der, men det er ikke plagsomt for min del. Jeg har begge, nå brukes den gamle til å spille av filmer og musikk som ligger på pc'n, noe som også kan gjøres med 360'n - men lat som jeg er har jeg ikke giddet å sette meg inn i det. Skal du ha en spillmaskin hvor det er så og si gratis med spill må du nok gå for gamle xbox'n, men så er det spørsmålet ang. spilltitler som slippes til den da? Pr. i dag er det ikke noen bra muligheter for å kjøre back-up spill på 360'n, så da må du bruke noen kroner på spill. Jeg kjøper ikke spill før jeg har testet de, det er mulig å laste ned demo'r på LIVE Markedplace - der vil du få en pekepinn på hva du kan vente deg. Har du en butikk med demo maskin i nærheten er det også mulig å få testet der. ( slik er det på Elkjøp her jeg bor ) Alt-i-alt 360 er det beste kjøpet pr. i dag - alt er bedre på 360'n. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Egenlig virker det som at MS mener Xbox er død... siden det er veldig få spill som er annonsert som blir eksklusive der. Så jeg ville gått for Xbox 360, siden den har en veldig solid framtid. Negative ting om Xbox 360 blir overgått av positive ting. Bråket er bare flisespikking. Har lagt min bak et glassmonter på TV hyllen, så det er musestille. Så lenge du ikke absolutt må vise fram at du har 360, så overlever du nok 5929022[/snapback] Som TCi sier gå for 360 du. Kommer ikke til å angre og den spiller av de fleste vanlige X-Box spill. Oblivion og Tomb Raider Legend er verd ingangsbilleten alene. Og det beste av alt du slipper å tenke på å opgradere PC`en hvis et spill ikke kjører smooth nok. Du får det vanligvis til X-Box 360. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) De nye 360-ene bråker ikke. De aller første utgavene hadde en annen DVD-stasjon enn de nye. 5928898[/snapback] Det der stemmer ikke.. 2 kammerater av meg som har den nye dvd-spilleren i 360. Bråker akkurat like mye som min 4 mnd. gamle.. Endret 17. april 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg ville gått for en vanlig xbox. det er billig og du kan modde den. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg ville gått for en vanlig xbox. det er billig og du kan modde den. 5942113[/snapback] Skal du bare spill, kjøp 360 Skal du se på video/divx/mp3/divx/spill osv, kjøp xbox. har du god råd, kjøp begge! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg ville gått for en vanlig xbox. det er billig og du kan modde den. 5942113[/snapback] Skal du bare spill, kjøp 360 Skal du se på video/divx/mp3/divx/spill osv, kjøp xbox. har du god råd, kjøp begge! 5942663[/snapback] Men det du nevnte som er mulig på xbox kan vel også gjøres på 360 etterhvert? Lenke til kommentar
hmz Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg ville gått for en vanlig xbox. det er billig og du kan modde den. 5942113[/snapback] Skal du bare spill, kjøp 360 Skal du se på video/divx/mp3/divx/spill osv, kjøp xbox. har du god råd, kjøp begge! 5942663[/snapback] Men det du nevnte som er mulig på xbox kan vel også gjøres på 360 etterhvert? 5957870[/snapback] Håååper det jeg ivertfall ! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det at 360-en bråker kommer litt an på personen. Jeg er enig at DVD-rommen bråker, men jeg legger ikke merke til det når jeg spiller. Ikke har jeg høy lyd på heller. Men den bråker langt mindre enn mine kompisers PC-er har jeg lagt merke til. Kanskje jeg bare er lett å tilfredsstille. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 xbox 360 får vel snart samme mulighet som xbox1 (blir vel modda/knekt etterhvert) jeg ville gått for xbox360 da dette er nytt og dagens teknologi, hvorfor kjøpe noe gammelt og snart utgradert... jeg har selv xbox1 (modda) men kjøper veil xbox360 når tiden er inne.... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har begge. Til media bruker jeg min gode gamle moddede xbox. 360en brukes kun til spilling av 360-spill. Valget er vel i grunnen enkelt: skal du spille 360-spill må du ha en 360. Vil du utnytte mulighetene som ligger i en moddet xbox må du ha xobx. Ingen vet når 360en blir moddet og hvilke muligheter dette vil gi. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg ville gått for en vanlig xbox. det er billig og du kan modde den. 5942113[/snapback] Skal du bare spill, kjøp 360 Skal du se på video/divx/mp3/divx/spill osv, kjøp xbox. har du god råd, kjøp begge! 5942663[/snapback] Men det du nevnte som er mulig på xbox kan vel også gjøres på 360 etterhvert? 5957870[/snapback] -Forhåpentligvis etterhvert ja. Men når det skjer er et annet spørsmål. Det er en lang vei fra de hacka som er gjort på 360'en i dag til den har et fullverdig media center ala xbmc. Så å vente på at det skal skje kan være litt kjipt, xbox er jo så billig nå likevel. Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg kjøpte modda x-box 14 dager før 360 lanseringen. Angrer ikke ett sekund. Men jeg kjøpte den først og fremst for å linke den til PC'en og koble boxen til projektoren. XMBC mediasenter er KONGE For meg kom spilling etter mediasenterdelen, her nettopp begynt på Halo og Tom Clancy-serien. Konklusjon: x-box 1 holder lenge hvis du ikke er opptatt av de nyeste spillene og MÅ ha HDTV kvalitet. Jeg har over 250 x-box spill og 130 av disse spillene har fått toppkarakterer hos www.teamxbox.com Lenke til kommentar
enkisfranorgetsted Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg kjøpte modda x-box 14 dager før 360 lanseringen. Angrer ikke ett sekund. Men jeg kjøpte den først og fremst for å linke den til PC'en og koble boxen til projektoren. XMBC mediasenter er KONGE For meg kom spilling etter mediasenterdelen, her nettopp begynt på Halo og Tom Clancy-serien. Konklusjon: x-box 1 holder lenge hvis du ikke er opptatt av de nyeste spillene og MÅ ha HDTV kvalitet. Jeg har over 250 x-box spill og 130 av disse spillene har fått toppkarakterer hos www.teamxbox.com 6153310[/snapback] det der sier en del om deg da... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Skal du bare spille, kjøp 360Skal du se på video/divx/mp3/divx/spill osv, kjøp xbox. 5942663[/snapback] Slenger meg på den der.Kjører den kombinasjonen selv og det fungerer veldig bra. [Edit] Mr. leif was here Endret 22. mai 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå