Vegara Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hallo. fått noe på pcen som ikke lar meg starte de fleste exe filene mine. aner ikke hva det er siden værken housecall eller norman finner det (eneste jeg får kjørt). Noen som kan hjelpe meg her? eller er eneste vei utenom reinstall? Vegar Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Se om du kan få til å bruke filen xp_exe_fix.reg fra denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1entry4875611 Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 god ide, bortsett fra at xp_exe_fix.reg der ikke var mulig å laste ned ;( Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 får uansett ikke kjørt regedit. så den hadde ikke fungert uansett Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det kan hende den hadde funket fordi du kjører den ved å dobbeltklikke på den. La meg se om jeg finner den. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Høyreklikk og last ned deretter åpne: http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/xp_exe_fix.reg Hvis XP spør hvilket program, velg regedit fra liste eller bla til C:\WINDOWS\regedit.exe Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 nå kommer jeg inn i regedit. takk men problemet med å få åpna .exe filer er fortsatt der, hva nå? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Omstart? Hva skjer nøyaktig når du prøver å kjøre en exefil? Nøyaktig feilmelding takk Lenke til kommentar
Vegara Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 veit du hva. tenker jeg tar en formattering av harddisken. er uansett over 1år sia sist. kan værra greit å få rydda opp litt. ellers takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå