djheaven Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Heisann. Nå sitter jeg her,og skulle høre på litt musikk online. Men til min store overraskelse,så er alt av shoutcast borte fra winamp. Er det last ned hele opplegge eller? Jeg har ikke brukt dette på lenge nå. Men jeg vet det har virket her for noen uker siden. Er det noen der ute som har listene? Og kan si om det virker? Og såfall,hvorfor er min liste borte? ` Endret 16. april 2006 av djheaven Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvorfor dem er borte fra din Winamp har jeg ikke begreper om, men hvis jeg husker riktig så må du installere media library og, for å få internett TV/Radio muligheten. Min liste lever i hvertfall i beste velgående. Shoutcast-prosjektet er fortsatt oppe og går, finner du ikke radioer på winamp-lista di kan du event gjøre det manuelt herfra: http://www.shoutcast.com/ Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Opplevde det samm og fant ut at winamp har kommet i en ny versjo. Oppdater og alt funker som før... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Opplevde det samm og fant ut at winamp har kommet i en ny versjo.Oppdater og alt funker som før... 6061814[/snapback] En bekjent kommenterte det samme til meg. Har ikke kikket på det, men skal ta en titt nå. Han sa at "radioen er borte!", og jeg klødde meg litt på hodet.. spesiell grunn til at de har gjort det slik eller? Tenker på folk som kan fint lite om data (som han som spurte meg om hjelp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå