Gå til innhold

Kritikk på side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det hele virker ganske statisk og fargeløst. På grunn av at den er innholdsløs, så er den også kjedelig.

Ser på koden at du er ekstrembruker av tables. Lagde hjemmesider med tables i mange år, men så oppdaget jeg at dette var upraktisk og systemkrevende.

Ta en titt her: http://www.w3schools.com/css/default.asp

Det tar litt tid å komme seg inn i CSS og layout oppbygging, men det er verdt det, helt klart.

Men tilbake til designet ditt.

Prøv å fyll inn med tekst så vi får litt mer innsikt hvordan det blir.

Boksene var helt typiske. Ikke noe mer enn det. Bildet på toppen fungerer ikke.

Hvis du har et bilderedigeringsprogram, ala Photoshop er det mye du kan gjøre. Finnes mange gode gratis programmer der ute også.

Hvis du ikke skal ha så mye på sidene dine, og den blir sånn ca. slik den er nå, vil jeg nesten anbefale deg å flytte den mer ned. Synes den blir litt klemt mot toppen.

Forside linken i menyen var ikke særlig spennende. Prøv å gjør den til en link først, så får vi se hvilke farger du har tenkt å bruke på linkene.

Hvis du skal ha siden din slik, så blir den ihvertfall veldig oversiktlig, noe som er positivt! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

hmmm, jeg ser kun fire bokser uten noe innhold. er det meningen at vi skal kommentere dem? ;) Jo de var fine de. :p

Nei men for å være litt mer seriøs. Siden ser veldig standard ut, ikke noe nytt for å si det sånn. Kan ikke du jobbe litt videre med den også kan vi heller komme tilbake til den, for slik den er nå, er det ikke stort mye å si.

Men du, prøv å lær deg litt HTML og CSS og gå heller bort fra tabeller.

Koden din blir mye enklere da. Kun det lille der du har laga, tar jo flere sider med kode.

Kun med litt HTML og CSS kunnskaper, kunne du fått all kodingen kun på 20 linjer eller no...kun noe å tenke over...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...