Matsemann Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! Leste om dette spillet, og tenkte jeg skulle prøve det Virket greit nok, men har noen en guide til hvordan man spiller det? Har bare spilt litt, og fått en del spørsmål. Noe av det jeg lurer på er: Hvordan skal man gjøre når man kriger? Jeg må bruke autobattle På første campain taper jeg etter et vist antall runder. Hva skal man gjøre for å vinne? Har jo ikke en sjanse til å finne rød hvis det er poenget, med de få skrittene jeg har vær runde. Eller? Kan noen gi meg en kjapp innføring eller linke til en guide? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Bare les manualen din... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 tror han snakker om demo'n Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Da må han si det da. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 har det kommet en demo altså? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Snakker om demoen ja Har fullversjonen kommet ut da? Vet nemlig ingenting om det, så regnet med at folk skjønte at det var demoen jeg mente Anyway: Noen som vet litt? Har begynt å skjønne spillet nå, men sliter fortsatt veldig. Og må lære meg å save, irriterende å gjøre første camapain om og om igjen Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 En gamer som ikke kan spille HMM :O ive seen it all:( Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 http://gamer.no/demo/pc/heroes_of_might_and_magic_v/25319 her finner du info anngående Demoen, utgivelses dato og selve Demoen som du kan laste ned. Når det kommer til Campagin så kan jeg ikke egentlig si hva du skal gjør fordi jeg er ikke noe særlig stor "fan" av Heroes sin Campaign Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Da må han si det da. 5928492[/snapback] Det finnes ikke noe annet enn en demo, og denne kom nettopp ut (fredag?). Saa du maa nok bite det i deg, han har tvilsomt piratkopi. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg har ingen interesse av å gå rundt som et vandrende lanseringsdatoleksikon, og kan derfor ikke vite sånt. Jeg biter ikke i meg noe som helst Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Da må han si det da. 5928492[/snapback] Det finnes ikke noe annet enn en demo, og denne kom nettopp ut (fredag?). Saa du maa nok bite det i deg, han har tvilsomt piratkopi. 5930555[/snapback] Mener du at jeg har piratkopi? Eller missforsto jeg? Vel, har begynt å få det til nå Klarer å ta borgen i campainen, men ikke ta han røde dinosauren som kommer løpende. Slossingen går det som så med, da jeg taper litt for mye liv/dyr. Endret 18. april 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Da må han si det da. 5928492[/snapback] Det finnes ikke noe annet enn en demo, og denne kom nettopp ut (fredag?). Saa du maa nok bite det i deg, han har tvilsomt piratkopi. 5930555[/snapback] Mener du at jeg har piratkopi? Eller missforsto jeg? Vel, har begynt å få det til nå Klarer å ta borgen i campainen, men ikke ta han røde dinosauren som kommer løpende. Slossingen går det som så med, da jeg taper litt for mye liv/dyr. 5938734[/snapback] Selvfoelgelig har du ikke piratkopi. Jeg regner med du har demo, men T-Solberg trodde du hadde piratkopi. Ikke skriv hva som skjer er du snill, eventuelt skriv det slik som dette: [SPOILER] skriv tekst her [/SPOILER] Jeg vil spille det selv nemlig Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Da var det lagt i spoiler Men sliter fortsatt, da den røde dinosauren er alt for sterk . Kan noen hjelpe meg/forklare hvordan jeg blir sterk nok til å ta den røde dinosauren? Jeg kjøper et par bueskytere/liv eller hva det er og noe annet, men den røde dinosaurgubben er fortsatt for sterk for meg. Var det litt overdrevent? Skyld på Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå