Rasks Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Fint om noen kunne ta en tur innom en side jeg har laget og gi meg litt konstruktiv kritikk. Jeg vil gjerne at dere nevner litt om: - Generell design/utforming - Farger - Skrifttype + annet som måtte falle dere inn Adresse: http://home.no.net/rasks Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Stylish side, men du får kansje litt lite plass utnytett på siden og ikonene i menyen minnet meg om IE 5 . Men ellers er siden praktfull Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Takk for svar. Vil si meg veldig enig i uttalelsen om ikonene. Har planer om å lage noen litt mer fargerike, men må si at grafikk ikke er min sterkeste side. Ang. størrelsen kan jeg ikke si noe imot at jeg bruker lite plass på siden, men må nevne at jeg heller ikke vil at den skal bli så mye større. Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 okey, har byttet ut du gamle usmakelige ikonene i menyen med noen nye. Noen som har lyst til å ta en titt nå? Vil gjerne ha kritikk så dere kan godt være litt pirkete... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 fiks litt på de pilene...bruk http://wellstyled.com/css-nopreload-rollovers.html denne, så slipper du å vente på at "hover"-bildene skal lastes.. og vær så snill, gjør koden din litt mer leselig Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Som sagt, som gjort. Noen flere som har lyst til å grave fra noe kritikk? Har forresten tenkt å gjøre noe med pilene, så ikke kom å si at de er stygge. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg synes meny-teksten er for stor i forhold til resten av teksten. Ellers føler jeg at øynene mine dras nedover, og ikke på teksten ^^; Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) I see your point. Litt mindre skriftstørrelse i menyen lar seg fikse, men hvordan skal jeg hindre at folks øyne dras nedover på siden? Legger ved et bilde av noe jeg har tegnet med litt større "hoveddel" og mindre tekst på menyene. Vet ikke om det helper for folk med øyne som dras nedover, men mine satt i hvertfall på plass. hs_eks.bmp Endret 17. april 2006 av Rasks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå