Gå til innhold

Apple phone og iPod 6G

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg surfet litt akkurat nå, og kom over denne siden: www.md3d.com trykk på G så får du se et galleri med mye forskjellig. Her er det blant annet et bilde av en ny iPod med widescreen muligens? apple phone synes jeg virker mindre troverdig enn iPoden... Håper den kommer :dribble:

Tanker og meninger om troverdighet?

Hilsen Viktor

post-60339-1145158551_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

800px-3fullipodav.jpg

800px-1fullipodav.jpg

2 "ekte" bilder av den nye iPoden som skal etter siste nyhetene ikke komme før 4Q 2006.

Info er hentet fra Think Secret. De er egentlig mest troverdig angående Apple-News.

iPod G6 skal ha en "virtuell" styring og ellers en full touch screen.

Lenke til kommentar

Den der var utrolig. Skal kjøpes uansett pris :) Omtrent slik jeg har et ønske om at enkelte mobiler kunne være, men da naturligvis med mer under skallet enn mp3-avspilling.

Uansett hvor bra dette ser ut, det er feilpostet. Flyttes til forumseksjonen for mp3-spillere.

edit: Håper jeg ikke misforsto. Det første bildet var laget av noen, men de siste bildene skal angivelig være ekte bilder av den? Finner ikke bildet noen andre steder..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
edit: Håper jeg ikke misforsto. Det første bildet var laget av noen, men de siste bildene skal angivelig være ekte bilder av den? Finner ikke bildet noen andre steder..

5929301[/snapback]

Nei, det er ikke ekte bilder av den.

er også en ikke ekte film av den.

Bare rykter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tåler sikkert like mye som porselen

5992986[/snapback]

Folk sa jo det om iPod Nano og. Den tåler mer enn noen annen spiller jeg vet om, hvis vi ser bort fra riper da så klart. iPodene er skikkelig skrudd sammen og jeg har ingen grunn til å tro at kommende iPoder ikke vil leve opp til samme kvalitetsfølese.

Lenke til kommentar

iPod med stor skjerm er nok langt unna ennå, men det finnes andre alternativer:

dsc003315oh.jpg

Skjermen er beskyttet med en stiv plastfilm, beskytter noe mot skader og riper, og kan lett skiftes ut (nye beskyttelses-filmer er tilgjengelig ).

Endret av headgeek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...