Gå til innhold

AAAAAAAAAHHHHH DIGG ASS!

CaSh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husket du å sette opp samleiekontrakt??

Samleiekontrakt

* Dersom begge parter drar på nachspiel skal det utføres samleie.

* Godkjent form for samleie er at penis skal føres inn og ut av vagina til gutten for utløsning. Hvis gutten ikke får utløsning skal partneren ta i bruk andre virkemidler for å få dette til. Godkjent virkemiddel for dette er rytmisk håndkraft og/eller oralsex.

* Kvinnen bør være oppmerksom på at kondom ikke vil bli brukt, hun må derfor bruke pillen eller andre godkjente prevensjonsmidler, så som spiral eller pessar.

* Utveksling av telefonnummer skal kun skje dersom gutten spør om dette.

* Når morgenen kommer skal man fortest mulig komme seg hjem, en kjapp en før man drar er dog greit. Man bør selv tenke på transport, og at frokost ikke skal spises sammen. Dette for at man ikke skal bli kjent med hverandre.

* Når det har gått for gutten skal man sove, da helst på hver sin side av senga uten å ligge og 'kose'. Pene jenter skal fortest mulig bli kvitt den innpåslitne stygge venninna, men kan godt be noen fine venninner om å bli med. Hos tvillingpar kreves det at begge tvillingene er med.

* Denne kontrakten gir begge partene fullmakt til å fullføre samleie hvis en av partene skulle komme til å sovne. Kvinner med mensen som underskriver denne kontrakten plikter og opplyse om at de har dette. Hvis de ikke gjør det kan gutten når som helst, når mensen er over, fullføre samleiet.

Sted og dato:

Underskrift :

Underskrift :

Lenke til kommentar
Var ikke akkurat dette jeg forventet når jeg leste emnetittelen.  :!:

Vet ikke hva jeg forventet egentlig :hmm:

5939237[/snapback]

Ikke lett å si... Kunne vært hva som helst... :)

"AAAAAAAAAHHHHH DIGG ASS! - Akkurat fått nytt skjermkort" :shrug:

Lenke til kommentar

Hehe, jeg ser dere forespør etter bilder. Jeg har kun bilde av rompa til hu ene som jeg har tatt. Denne tok jeg kjapt på vei til soverommet mens hun ikke så på. Så det er litt uskarpt. Skal se om jeg kan få lasta det opp. Har det på mobilen nå. Jeg har dessverre ikke andre bilder. Men jeg kan love at to av dem var utrolige fine. Mens den siste var...tja kun knullbar og dessverre var hun ræva i senga :(

PS: Jeg brukte kondom med alle sammen. No worries there ;)

Endret av CaSh
Lenke til kommentar

jeg er litt eldre en cash og jobba 7 år i utebransjen i Oslo.

Det er to forskjellige ligaer :)

Dog innrømmer jeg at jeg har mange svin på skogen, da ikke alle jenter har vært modeller :)

Hos meg er det nok

10% som har vært sykt deilig

20% over gjennnomsnittet

50% snitt damer

10% Skikkelige burugler

5% ekle vesen

5% Som jeg garantert nekter på :)

Lenke til kommentar
jeg er litt eldre en cash og jobba 7 år i utebransjen i Oslo.

Det er to forskjellige ligaer :)

Dog innrømmer jeg at jeg har mange svin på skogen, da ikke alle jenter har vært modeller :)

Hos meg er det nok

10% som har vært sykt deilig

20% over gjennnomsnittet

50% snitt damer

10% Skikkelige burugler

5% ekle vesen

5% Som jeg garantert nekter på :)

5941130[/snapback]

BAWAHWHAHWHAHWHahehahshehashea way 2 go dahle :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.