Gå til innhold

Krutt Høytalere Til pcen

Anbefalte innlegg

Ohoy folkens :cool:

jeg sitter her og har tenkt til og Nå kjøpe meg et par høytalere,

dissa skal ikke være pc høytalere. Men høytalere via forsterkeren

for Jeg vill ha ordentlig lyd og har en anelse at kun ordentlig høytalere kan få ut dette, Jeg vill ha høytalere som kan gi fra seg riktig mengde bass.. og ikke sitte der og høre ut som han "fiser" og durer hele tia. Og jeg vill ha høytalere som Liker og få litt trøkk. siden jeg da er en tilhenger av metal og rock. så vill dissa da gjerne settes under prøve. men lyden skal også være hørbare. så det ikke er bare bassen som dominerer. Jeg vill ha Det mest Alfa Omega man kan få Under Max 9000 kr...( jeg har forsterker)

Mvh JS :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bare ha 2 høyttaler ja...Og de du Ga linken til meg der...ser utrolig Heftige ut, Cerwin vega i seg selv er skjent for og tåle en trøkk. og sammtidig har riktig diskant og bass messig trøkk..Ser ut som en god kandidat, Er det noen som har noen andre Forslag som kan Stå opp imot denne? eller Være kansje litt mindre gode men til en billigere pris.

JS

Lenke til kommentar

Dra og hør på forskjellige høytalere du. :)

Ville dratt til HiFi-klubben og hørt på disse jeg

http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Ho...e_Kirsebaer.htm

EDIT: Kan jo sjekke bruktmarkedet da. Kjøpte et sett Infinity Kappa8.2i for ca 1 år siden. Er veldig fornøyd med de. Greit de er noen år gamle, men de holder mål, og vel så det. :)

Har hatt både 12" og 15" CV. De spiller ikke akkurat nydelig.....

Betalte 6000 for Kappaene.

Endret av Caztro
Lenke til kommentar
Alt jeg kan se er at det står kun 230 v over hele bak der...ikke no annet, er ikke så godt kjent med forsterkere så.

Men Den er jo ganske kraftig da, Burde den ikke da klare og dra to Cerwin høytalere?

5929688[/snapback]

ja de drar de nok;) men du får ikke utnyttet høytaleren skikkelig.

Lenke til kommentar

For meg er lyd ganske viktig,

Så Hvis den forsterkeren ikke er sterk nok. Har du en og anbefale, Men husk at høytalern er viktigst. så har ikke penger til en 5000 kr forsterker..så må nok gå på bruktsalg. Men forslag til noen som kan dra De høytalerne skikkelig?

Lenke til kommentar
For meg er lyd ganske viktig,

Så Hvis den forsterkeren ikke er sterk nok. Har du en og anbefale, Men husk at høytalern er viktigst. så har ikke penger til en 5000 kr forsterker..så må nok gå på bruktsalg. Men forslag til noen som kan dra De høytalerne skikkelig?

5929707[/snapback]

forsterker

denne er kraftig og bra.

Lenke til kommentar
Alt jeg kan se er at det står kun 230 v over hele bak der...ikke no annet, er ikke så godt kjent med forsterkere så.

Men Den er jo ganske kraftig da, Burde den ikke da klare og dra to Cerwin høytalere?

5929688[/snapback]

Det jeg frykter litt er om forsterkeren har "skryte-watt".

Er mange produsenter som er litt lure når de oppgir effekten på forsterkerene sine.

Noen oppgir f.eks 5 x 500 watt, mens det viser seg at den i peak gir totalt 500 watt tilsammen, fordelt på alle 5 kanalene. Så i praksis vil det kanskje si 5 x 80 watt kontirnuelig som er de "reelle" spesifikasjonene.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...