Amento Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg føler selv at jeg nå begyner å bli ferdi med layouten på min første side, men det er kjekt å få tilbakemeldinf fra andre før man setter i gang med innholdet på siden Litt om siden min: -Den lille teksten i høyre hjørne velges tilfeldig mellom flere små ordtak, sitater eller hva du nå kaller dem. -Vet at det mangler skrift på en av knappene. På avatars-knappen ser dere rollover effekten på knappene. Menyen består altså av 3 nivå. -Galleri bildet velges ut tilfeldig av visse bilder i galleriet. -Advertising er som dere ser logoene til flere store online spill. "City of heroes" logoen morpher fram og tilbake mellom "City of heroes" og "City of villains". -Latest news seksjonen skal kun inneholde overskriftene til nyhetene og at man da trykker på den for å lese resten. Ikonene vilser hvilken kategori nyheten er i. F.eks. Planeten betyr at det omhandler alle seksjonene, Mangafjeset at det omhandler manga/anime osv. Vil ha all slags tilbakemeldinger. dårlige, gode, konstruktive, men kanskje ikke destruktive da Endret 16. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 I HTML codene til siden min så har dete etter hvert kommet fram på toppen: <script language="JavaScript" type="text/JavaScript"> <!-- function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) { document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }} else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload(); } MM_reloadPage(true); function MM_preloadImages() { //v3.0 var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array(); var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++) if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}} } function MM_swapImgRestore() { //v3.0 var i,x,a=document.MM_sr; for(i=0;a&&i<a.length&&(x=a[i])&&x.oSrc;i++) x.src=x.oSrc; } function MM_findObj(n, d) { //v4.01 var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) { d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);} if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n]; for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document); if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x; } function MM_swapImage() { //v3.0 var i,j=0,x,a=MM_swapImage.arguments; document.MM_sr=new Array; for(i=0;i<(a.length-2);i+=3) if ((x=MM_findObj(a[i]))!=null){document.MM_sr[j++]=x; if(!x.oSrc) x.oSrc=x.src; x.src=a[i+2];} } //--> </script> Hva er dette egentlig?? Det har bare kommet framsånn underveis... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Den koden er javascript for å endre bilder når du tar musa over de... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) kk Takk. Er det noe som kan komme med sine synspunkter på interenttsiden min? Trenger å få vite hva som kan forbedres Endret 16. april 2006 av Zathardor Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hadde kanskje vært enklere for oss å kommentere/gi tilbake meldinger hvis vi hadde kunne fått sett på siden "live" Slik jeg ser det nå, så ser det ut som at det er en template som er tatt i bruk stemmer det? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 nope. har fått litt inspirasjon fra andre sider men brukte ikke en template nei... Har ikke skaffet meg host enda... Venter på account til Deluxe host Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå