Gå til innhold

PS DATA - prising koss

Anbefalte innlegg

Skulle til å bestille et par ting på ps-data siden de hadde så bra pris på koss head-settet på hw.no reklamen!

ps.koss.JPG

Måtte desverre kansellere bestillingen siden koss plutselig ble mye dyrere:

ps.koss.2.JPG

ps.koss.3.JPG

(Tar forbehold hvis jeg skulle ta helt feil her pga et par for mye bokser(ØL ))

Endret av ostepopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, nei det var kanskje ikke store forskjellen, men i prosent blir det noe. Kan vi ikke kallle det semi missvisende reklame iallefall?...psdata er en av de få nettshoppene som har en plass i hjertet mitt(derfor jeg reagerte litt).

edit: sendte de en liten mail angående feilprisingen og om et eventuelt "tilbud" på det jeg "nesten" bestilte :)

Endret av ostepopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

PSdata pleier ikke gjøre slike feiler og dermed synes jeg dette var mer en en glipp. Om glippen var alldri så liten har ikke det noe å si. Det er snakk om prinsipper som skal følges, ikke brytes som dette er et meget godt eksempel på.

Lenke til kommentar
PSdata pleier ikke gjøre slike feiler og dermed synes jeg dette var mer en en glipp. Om glippen var alldri så liten har ikke det noe å si. Det er snakk om prinsipper som skal følges, ikke brytes som dette er et meget godt eksempel på.

5987011[/snapback]

Tipset de om en lignende feil for noen måneder siden (annet produkt og større differanse). Fikk til svar at avviket skyldtes at banneren ut på nettsiden var i gang med å bli byttet ut. Fikk ikke noe tilbud om å få kjøpe produktet til annonsert pris. De burde oppdatert banner annonsen før de endret prisen i sin webshop.

surfer

Lenke til kommentar

på elkjøp sin nettside forige uke hadde dem NOKIA MP3 KIT

Indeholder:

Stereo headset <--portapro

Audio adapter AD15

USB datakabel DKU2

512 MB RS-MMC hukommelseskort

til 299 kr.

kjøpte likegodt 4 sett siden totalprisen for ett sett var mindre enn det man kan få tak i bare headsettet.

har oxo nokia så kan bruke minnekortet men ikke kablene så vil si jeg fikk vallutta for penga..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

5987011[/snapback]

Tipset de om en lignende feil for noen måneder siden (annet produkt og større differanse). Fikk til svar at avviket skyldtes at banneren ut på nettsiden var i gang med å bli byttet ut. Fikk ikke noe tilbud om å få kjøpe produktet til annonsert pris. De burde oppdatert banner annonsen før de endret prisen i sin webshop.

surfer

5996406[/snapback]

Det er jeg helt enig i. Slike ting får oss forbukere til å fokusere på de negative siden som webhandel har i forhold til vanlige butikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...