ostepopp Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Skulle til å bestille et par ting på ps-data siden de hadde så bra pris på koss head-settet på hw.no reklamen! Måtte desverre kansellere bestillingen siden koss plutselig ble mye dyrere: (Tar forbehold hvis jeg skulle ta helt feil her pga et par for mye bokser(ØL )) Endret 16. april 2006 av ostepopp Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Å kalle det mye dyrere er vel feil og si. Tredve kroner er ikke så mye at en stopper et kjøp på grunn av det. Men å stoppe kjøpet av prinsipp pågrunn av at reklamen ikke stemmer med virkligheten er en annen sak. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 mye ? 30 kr frtntgn Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Send epost til PSData så får du set nok til den prisen. Jeg ville satt pris på slike tips, så jeg regner med at PSData vil gjøre det også. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) hehe, nei det var kanskje ikke store forskjellen, men i prosent blir det noe. Kan vi ikke kallle det semi missvisende reklame iallefall?...psdata er en av de få nettshoppene som har en plass i hjertet mitt(derfor jeg reagerte litt). edit: sendte de en liten mail angående feilprisingen og om et eventuelt "tilbud" på det jeg "nesten" bestilte Endret 16. april 2006 av ostepopp Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er vel bare en liten forglemmelse fra PSdata sin side. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Forsåvidt en fin fin pris enda! Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Informerte psdata om prisen og får headsettet til 245.- Flott...selv om det bare var snakk om småpenger Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det heter rett skal være rett. Reklamerer et firma for en vare der prisen er forskjellig så skal du ha det til den billigste prisen. Om feilprisingen er grov / Trykkleif så reserverer de fleste seg mot slikt og er derfor dekket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 PSdata pleier ikke gjøre slike feiler og dermed synes jeg dette var mer en en glipp. Om glippen var alldri så liten har ikke det noe å si. Det er snakk om prinsipper som skal følges, ikke brytes som dette er et meget godt eksempel på. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kontakt forbrukerombudet! Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 PSdata pleier ikke gjøre slike feiler og dermed synes jeg dette var mer en en glipp. Om glippen var alldri så liten har ikke det noe å si. Det er snakk om prinsipper som skal følges, ikke brytes som dette er et meget godt eksempel på. 5987011[/snapback] Tipset de om en lignende feil for noen måneder siden (annet produkt og større differanse). Fikk til svar at avviket skyldtes at banneren ut på nettsiden var i gang med å bli byttet ut. Fikk ikke noe tilbud om å få kjøpe produktet til annonsert pris. De burde oppdatert banner annonsen før de endret prisen i sin webshop. surfer Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Har de reklamert for den prisen så skal man ha det til den prisen. Sånn er loven. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 på elkjøp sin nettside forige uke hadde dem NOKIA MP3 KIT Indeholder: Stereo headset <--portapro Audio adapter AD15 USB datakabel DKU2 512 MB RS-MMC hukommelseskort til 299 kr. kjøpte likegodt 4 sett siden totalprisen for ett sett var mindre enn det man kan få tak i bare headsettet. har oxo nokia så kan bruke minnekortet men ikke kablene så vil si jeg fikk vallutta for penga.. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Står følgende på elkjøp sia:"OBS: Begrenset antall og maksimalt 2 produkter pr. kunde!" Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 det var før dem la ut 2 pr kunde. ser dem har dem igjen nå. men absolutt mye for penga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 PSdata pleier ikke gjøre slike feiler og dermed synes jeg dette var mer en en glipp. Om glippen var alldri så liten har ikke det noe å si. Det er snakk om prinsipper som skal følges, ikke brytes som dette er et meget godt eksempel på. 5987011[/snapback] Tipset de om en lignende feil for noen måneder siden (annet produkt og større differanse). Fikk til svar at avviket skyldtes at banneren ut på nettsiden var i gang med å bli byttet ut. Fikk ikke noe tilbud om å få kjøpe produktet til annonsert pris. De burde oppdatert banner annonsen før de endret prisen i sin webshop. surfer 5996406[/snapback] Det er jeg helt enig i. Slike ting får oss forbukere til å fokusere på de negative siden som webhandel har i forhold til vanlige butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå