phyxius Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Håvard Røste. Jeg lurte på om du kunne gjøre en test på dette produktet. Jeg likte de andre andre testene du har gjort på bla. MS intellimouse 3.0 og Dual Optical men det er lenge siden jeg har sett en ny test innenfor "Input" seksjonen. Du hadde gledet mitt lille nerde-hjerte hvis du fikk gjort dette :smile: Mvh. Martin Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Vil bare opplyse om at denne musen er på vei til Gamer.no i disse dager, og vår muse-tester tar seg av den så fort som mulig for å teste den fra et gaming-perspektiv. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 10:16, skrev phyxius:Håvard Røste.Jeg lurte på om du kunne gjøre en test på dette produktet. Sitter faktisk og tester ut en MX300 akkurat nå. Skal overlate den til en "hardcore" UT-spiller, slik at han får sagt sitt også. :smile: Førsteinntrykket er ikke allverden. Savnet av tommelknapp er stort, og både knapper og scrollehjul synes å være av dårligere kvalitet enn f.eks. Dual-Optical musen. MX300 er svært kompakt, nesten litt for liten etter min smak. Den er derimot veldig presis og nøyaktig på alle mulige underlag. Lenke til kommentar
phyxius Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Tusen hjertelig takk for smugtitten av denne musa. Vil du sammenligne MX300 med den tidligere utgitte WheelMouse optical fra Logitech? Designet ser skremmende likt ut.. Takk igjen, hilsen Martin! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har bestilt MX500 fra Komplett. Denne ser ut til å være bedre kvalitet på enn MX300. I tilleg har den 8! knapper [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-09-30 13:06 ] Lenke til kommentar
[space] Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Kjøpte mx300 her om dagen. Hadde den vanlige logitech optical musa før. mx300 er helt identisk med tanke på utforming og kvalitet på knapper og hjul. Forskjellen er at denne musa funker perfekt. Også på gjennomsiktig icemat. (jeg bruker den på func matte.) Kan "flicke" så fort jeg vil og klarer, og muspekeren gjør aldri tegn til å sprette rundt som den gjorde på den første versjonen optiske mus. Dette kan bekreftes av hardcore q3 spillere jeg kjenner, som også bytta til mx300 nå. (fra logitech pilot ballmus) [space] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå