AudigY Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Trenger litt hjelp her! Kan ikke så veldig mye om pc heller:P Men problemet mitt er at jeg ikke har nok vifte plass! Greit , jeg har nok plass i kabinettet, Men kan bare koble til 2 vifter i hovedkortet. Snakket med en kompis om dette. Og han sa jeg trengte en "inverter". Noen som har peiling på hvor jeg for tak i en sånn "inverter". Og noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Du kan vel koble til flere vifter uten å koble de til hovedkortet? De fleste kan du koble direkte til strømforsyningen, men du mister da muligheten til viftekontroll. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
AudigY Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Du kan vel koble til flere vifter uten å koble de til hovedkortet? De fleste kan du koble direkte til strømforsyningen, men du mister da muligheten til viftekontroll. God påske! Hilsen, efikkan. 5927759[/snapback] Takk Takk Aha, Alt jeg ikke vet God påske til deg også Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Alle viftene jeg har kjøpt, har det komt med kontakt som gjør det mulig å koble viften direkte til strømforsyningen. Evt så kan du kjøpe deg en viftestyring, da for du flere viftekontakter;) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Du må enten ha en viftekontroller til å montere i front av kabinettet,så koble vifter til den eller du kan bruke som de over sa, en Molex til 3-pins vifte kontakt ledning. En sånn her : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DI3PA&mcat=c531 Lykke til Lenke til kommentar
AudigY Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Du må enten ha en viftekontroller til å montere i front av kabinettet,så koble vifter til den eller du kan bruke som de over sa, en Molex til 3-pins vifte kontakt ledning. En sånn her : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DI3PA&mcat=c531 Lykke til 5928706[/snapback] Takk alle sammen No er jeg et steg nærmere et kaldere kabinett Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvis du skal ha deg viftekontroller,så anbefaler jeg Zalaman sin, den er genial,og man får med masse skjøteledninger Og den er lett å modifisere Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg