Gå til innhold

Xbox 360 modifisert eller vanlig?

hmz

Anbefalte innlegg

Hei! Vurderer å kanskje skaffe meg en Xbox 360, men lurer litt på om jeg må "modde" xboxen for å få den i kontakt med pc? Eller kan jeg bare ta en enkel TP/nettverkskabel å få kontakt med pc? Eller går det ikke i det hele tatt enda?

Bror min har en "gammel" vanlig Xbox, å han bare kobler den til et nettverk/hub så kan han kopiere ting fra pc'en akkuratt som en annen vanlig pc. Går dette an på Xbox 360? Bror min sin Xbox er da "modda"/modifisert..

Mvh, Eirik Bertelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går vel ikke an å modde xbox 360 noe særlig ennå. For å få kontakt med PC'n må du installere Windows Media Center, eller Windows Media Connect. Windows Media Connect er et gratis program som kan lastes ned. Dette programmet lar i allfall xbox'n se musikk du har liggende på PC'n og kan spille denne. Jeg har i allefall ikke fått til å verken overføre filer til xbox'n eller se film gjennom dette programmet.

Windows Media Center er et operativsystem som må kjøpes av microsoft (eller lastes ned en eller annen plass). Har ikke prøvd dette og vet derfor ikke hvilke muligheter man har der, men jeg kan tenke meg at de er større enn Windows Media Connect.

Endret av Frezz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...