Gå til innhold

Den lille Melodi Grand Prix 2006-tråden


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte veldig godt at Lordi vant! Kom som en overraskelse på meg hvertfall, pleier jo å være nokså "alminnelige" og kjedelige poplåter som pleier å stikke av med seieren. Fikk litt sans for låta også jeg :). Samt veldig bra sceneshow, så er det kanskje ikke så rart de kom best ut av det.

 

Eneste som jeg stusset litt over var hvorfor en trommis i et slikt band ikke heller ville brukt et større dobbelbass sett når det først er show det skal være... :cool:

Lenke til kommentar
I fjor fikk det finske magasinet Katso kritikk for at de trykket bilde av den hemmelighetsfulle Lordi uten maske på forsiden, skriver Expressen i dag.

 

Det tok gruppen 10 år å bygge seg opp med hemmelig identitet og hardrockimage, og Lordi føler selv at det blir ødelagt når bilder av dem offentligjøres.

 

Lordi ba pressen i Athen om å la være å avsløre deres identitet og utseende, men når en vinner selveste Melodi Grand Prix-finalen, lar det seg bare ikke gjøre.

 

Derfor :)

Endret av Vero_NiCa
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva den forrige GP kommentatoren i Nrk het?

 

Er ikke helt sikker hvor lenge J P har kommentert, men er det mer enn en 10 års tid?

 

Har lurt på det der en tid, og får liksom ikke helt fred før jeg vet hva den fyren heter :wallbash:

6146455[/snapback]

 

Jeg vet ikke hva han forrige het, men Jostein har hvertfall kommentert MGP siden 1994.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva den forrige GP kommentatoren i Nrk het?

 

Er ikke helt sikker hvor lenge J P har kommentert, men er det mer enn en 10 års tid?

 

Har lurt på det der en tid, og får liksom ikke helt fred før jeg vet hva den fyren heter :wallbash:

6146455[/snapback]

 

Jeg vet ikke hva han forrige het, men Jostein har hvertfall kommentert MGP siden 1994.

6162436[/snapback]

 

Ok, da vet jeg hvertfall det. Regnet med det var ca. så lenge ja, men det er jo ikke lenge det sett ift hele GP historien. Tror han forrige kommenterte siden 7o tallet engang, kanksje helt siden 60 tallet.

Husker ham godt, han hadde en veldig behagelig stemme og måte å kommentere på

Har for meg at han muligens het Eriksen til etternavn, men er helt usikker her. Håper noen har peiling :)

Lenke til kommentar

Godt at det ikkje var dette "Eurosølet" som vann, iallfall. Det har i mange år no vore "Eurosølet" som har fått den største potten med poeng, der det faktum at Aust-Europeiske middelhavsland har stemt 8-10-12 poeng til seg sjølve har vore ein vesentleg del av grunnen til resultatet. Dermed har kandidatar som har laga til og framfører framragande og gode nummer, fått lite poeng i MGP. Finland var outsidaren i år, og klarte å synleggjera seg blant alt "Eurosølet", og vart såpass lagt merke til at dei vann. "Eurosølet" vil få den største potten i alle framtidige MGP, og det er då ein kandidat må vera ein outsidar som vert såpass lagt merke til at han/ho/dei får poeng nok til å vinna. Ordentleg musikk har ikkje ein sjanse i havet i denne konkurransen så lenge det er som det er, for der er "Eurosølet" heilt overlegen. Dette er kulturelt betinga, og den Aust-Europeiske dominansen i MGP verkar slik.

 

Neste år er det på'an igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...