Veronica Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg elsker stemmen til GP-Jostein. Det blir ikke Grand Prix uten! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg elsker stemmen til GP-Jostein. Det blir ikke Grand Prix uten! 6146230[/snapback] Er det noen som vet hva den forrige GP kommentatoren i Nrk het? Er ikke helt sikker hvor lenge J P har kommentert, men er det mer enn en 10 års tid? Han forrige var en minst like bra komm. og kommenterte vel bare GP han også såvidt jeg vet. Tror han var mer teknisk involvert med showet/sendingene også, (en litt langhåret fyr). Mulig han er i Nrk enda, var ikke lenge siden sist jeg så ham der hvertfall i forb. med noen GP sendinger. Noen som vet hvem jeg mener? Har lurt på det der en tid, og får liksom ikke helt fred før jeg vet hva den fyren heter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg elsker stemmen til GP-Jostein. Det blir ikke Grand Prix uten!6146230[/snapback] Jepp, den trygge gode stemmen til Jostein Pedersen er en nødvendighet for å få den rette GP-stemninga Også synes jeg han er akkurat passe sarkastisk, ufølsom og lite selvhøytidelig til at jeg humrer godt når jeg hører kommentarene. :!: GP-Jostein er konge Jeg sitter forresten og ser på reprisen nå siden jeg så på TV-film i går kveld. Godt at Lordi og gjengen (og wigwam i fjor) er i ferd med å avslutte epoken med at GP er en smørsangerkonkurranse. Ikke at jeg likte låta så mye, men det er i hvertfall bedre enn smørsangere. Endret 21. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jostein Pedersen var helt konge i går, mye av grunnen til at jeg orker se på gp Lenke til kommentar
saivert Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jostein Pedersen er morsom ja. Synd han blander seg borti for mye enkelte ganger. Han passer best til å kommentere GP og ikke medlemmer i kongefamilien eller dens nære omgangskrets. Han er jo en slags korrespondent i England også. Kommer alltid på tv og må uttale seg når det er noe som handler om Engelske kongefamilie. Men jeg synes det er helt fint at Finland vant i år. Men jeg hadde håpet at Norge skulle komme litt høyere opp på lista. Jeg tror at Alvedansen er altfor vakkert for Eurovision Song Contest. Norge må kjøre på med mer Wig Wam stil. Ha litt humor og stupe uti det med hodet først. Først da tror jeg Norge har en sjangs. Gjerne parodiere litt på de tragiske Jan Teigen bidragene f.eks. Eurovision Song Contest er mer et humorshow som nevnt over. Man skal ikke ta ting for seriøst eller alvorlig. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg får vondt i hjertet av de forferdlig dårlige vitsene til Jostein Pedersen. Han er den minst engasjerende og minst engasjerte kommentatoren jeg har hørt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg får vondt i hjertet av de forferdlig dårlige vitsene til Jostein Pedersen. Han er den minst engasjerende og minst engasjerte kommentatoren jeg har hørt. 6148706[/snapback] I går var han ikke den beste, nei... Lenke til kommentar
all right Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg får vondt i hjertet av de forferdlig dårlige vitsene til Jostein Pedersen. Han er den minst engasjerende og minst engasjerte kommentatoren jeg har hørt. Kunne ikke hvert mer enig! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg får vondt i hjertet av de forferdlig dårlige vitsene til Jostein Pedersen. Han er den minst engasjerende og minst engasjerte kommentatoren jeg har hørt. 6148706[/snapback] Slenger meg med på den, ja. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Facinerende å se hvordan alle først er enig i at JP er knall og har de beste kommentarene etc, men så snart noen sier "nei han var dårlig" er plutselig alle enige i det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe.. Morsomt ja. Regner med ingen turte å si i fra om at de var uenig først. Kun de som var enige skrev inn kommentar. Så var det en som var tøff nok til å si han var uenig, og så kom hele flokken som hele tiden var uenig i det første utsagnet og sier seg enig i det andre. :!: Kan vel trygt si at det er smak og behag her. (samt litt saueflokk-syndrom.) De som ikke har sterke meninger holder seg stille i bakgrunnen Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det hadde vært utrolig artig om lordi hadde dukket opp i rosa balletkjoler i Helsinki neste år bare for showet sin skyld!!. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skjønner meg ikke på Jostein, tror ikke noen andre land har kommentatorer som gir så mange usakelige og idiotiske kommentarer som han. Men, det er slik folk liker programmet ser det ut som? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Facinerende å se hvordan alle først er enig i at JP er knall og har de beste kommentarene etc, men så snart noen sier "nei han var dårlig" er plutselig alle enige i det. 6149569[/snapback] Ingen av de som ikke liker Jostein sa de var enig i at han var bra. Det er ikke noen følge-strømmen-takter fra meg, i hvertfall EDIT: Vi kunne brukt de programlederne som allerede er der. Endret 21. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Synes Jostein er morsom på en litt sær måte jeg. Ikke på en slik "ville-vest" måte som en del nordmen er vant med.... Men.men.. noen må jo være gravalvorlige også under en slik viktig begivenhet som GP.... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Borat som programleder hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvordan kan man ikke like en mann som kommer med kommentarer som den om den russiske stjernen som en "forsmådd Idol-deltaker"... Enig med de som sa at Jostein hører med. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Vet none når CD'en kommer ut for salg? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Synes han er topp, hvorfor? Jo fordi han ler og ser hvor dårlig og innlysende det er når de forskjellige landene stemmer, han holder ikke bare kjeft og sier, ja så fikk de så og så mange stemmer. Han klarer faktisk og se hvor forugsigbart de forskjellige landene er, og hvor tragisk det er. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Og når han kommer med kommentarer som: "Kveldens første helhvite bidrag", etter at Israel har opptrådt, med en gjeng negere i hvite dresser... Eller "Jeg kommenterer ikke folks undertøy" etter låta til en av de øst-europeerne som kledde av seg:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå