Gå til innhold

Den lille Melodi Grand Prix 2006-tråden


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker stemmen til GP-Jostein. Det blir ikke Grand Prix uten!

6146230[/snapback]

 

 

Er det noen som vet hva den forrige GP kommentatoren i Nrk het?

 

Er ikke helt sikker hvor lenge J P har kommentert, men er det mer enn en 10 års tid?

 

Han forrige var en minst like bra komm. og kommenterte vel bare GP han også såvidt jeg vet. Tror han var mer teknisk involvert med showet/sendingene også, (en litt langhåret fyr). Mulig han er i Nrk enda, var ikke lenge siden sist jeg så ham der hvertfall i forb. med noen GP sendinger. Noen som vet hvem jeg mener?

 

Har lurt på det der en tid, og får liksom ikke helt fred før jeg vet hva den fyren heter :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg elsker stemmen til GP-Jostein. Det blir ikke Grand Prix uten!

6146230[/snapback]

Jepp, den trygge gode stemmen til Jostein Pedersen er en nødvendighet for å få den rette GP-stemninga :D

 

Også synes jeg han er akkurat passe sarkastisk, ufølsom og lite selvhøytidelig til at jeg humrer godt når jeg hører kommentarene. :!: GP-Jostein er konge :thumbup:

 

Jeg sitter forresten og ser på reprisen nå siden jeg så på TV-film i går kveld. Godt at Lordi og gjengen (og wigwam i fjor) er i ferd med å avslutte epoken med at GP er en smørsangerkonkurranse. Ikke at jeg likte låta så mye, men det er i hvertfall bedre enn smørsangere.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jostein Pedersen er morsom ja. Synd han blander seg borti for mye enkelte ganger. Han passer best til å kommentere GP og ikke medlemmer i kongefamilien eller dens nære omgangskrets.

Han er jo en slags korrespondent i England også. Kommer alltid på tv og må uttale seg når det er noe som handler om Engelske kongefamilie.

 

Men jeg synes det er helt fint at Finland vant i år. Men jeg hadde håpet at Norge skulle komme litt høyere opp på lista. Jeg tror at Alvedansen er altfor vakkert for Eurovision Song Contest. Norge må kjøre på med mer Wig Wam stil. Ha litt humor og stupe uti det med hodet først. Først da tror jeg Norge har en sjangs. Gjerne parodiere litt på de tragiske Jan Teigen bidragene f.eks. Eurovision Song Contest er mer et humorshow som nevnt over. Man skal ikke ta ting for seriøst eller alvorlig.

Lenke til kommentar

Hehe.. Morsomt ja. Regner med ingen turte å si i fra om at de var uenig først. Kun de som var enige skrev inn kommentar. Så var det en som var tøff nok til å si han var uenig, og så kom hele flokken som hele tiden var uenig i det første utsagnet og sier seg enig i det andre. :!:

 

Kan vel trygt si at det er smak og behag her. (samt litt saueflokk-syndrom.) De som ikke har sterke meninger holder seg stille i bakgrunnen :p

Lenke til kommentar
Facinerende å se hvordan alle først er enig i at JP er knall og har de beste kommentarene etc, men så snart noen sier "nei han var dårlig" er plutselig alle enige i det.

6149569[/snapback]

Ingen av de som ikke liker Jostein sa de var enig i at han var bra. Det er ikke noen følge-strømmen-takter fra meg, i hvertfall :)

 

EDIT: Vi kunne brukt de programlederne som allerede er der.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Synes han er topp, hvorfor? Jo fordi han ler og ser hvor dårlig og innlysende det er når de forskjellige landene stemmer, han holder ikke bare kjeft og sier, ja så fikk de så og så mange stemmer. Han klarer faktisk og se hvor forugsigbart de forskjellige landene er, og hvor tragisk det er.

Lenke til kommentar

Og når han kommer med kommentarer som: "Kveldens første helhvite bidrag", etter at Israel har opptrådt, med en gjeng negere i hvite dresser...

Eller "Jeg kommenterer ikke folks undertøy" etter låta til en av de øst-europeerne som kledde av seg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...