Gå til innhold

Den lille Melodi Grand Prix 2006-tråden


fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun ser skumlere ut med den masken hun brukte i kveld.

 

Btw: Jeg trodde nicket ditt var megakølle først :!:

6144028[/snapback]

 

Du trodde det stod megakølle i signaturen hans også`? :whistle:

 

''------------------megakølle-------------------

køller er best, bare ikke få dem på ledningene!'' ?? :p

6144169[/snapback]

 

 

Ja, ok.. nå holder det :roll:

 

Her er musikkvideon til Rock Halleluja :p

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
#2. Hurra Torpedo, Lordi beviste at særhet selger, også i ESC. Jeg ser for meg en hvitevaremassakre i Finland 2007.

6143720[/snapback]

Lykke til med å få med godeste Kristopher Schau på et så kommerst opplegg som MGP. Uansett, Hurra Torpedo i MPG hadde vært intet annet enn genialt. Men jeg er redd vi må leve med drømmen. :shrug:

6143837[/snapback]

Haha, Egil & co er akkurat skrullete nok til å si ja til ESC.

6143870[/snapback]

hva om egil gikk solo? det hadde eid

 

sko

Lenke til kommentar
Hun ser skumlere ut med den masken hun brukte i kveld.

 

Btw: Jeg trodde nicket ditt var megakølle først :!:

6144028[/snapback]

 

Du trodde det stod megakølle i signaturen hans også`? :whistle:

 

''------------------megakølle-------------------

køller er best, bare ikke få dem på ledningene!'' ?? :p

6144169[/snapback]

 

 

Ja, ok.. nå holder det :roll:

 

Her er musikkvideon til Rock Halleluja :p

6144229[/snapback]

Hva skal man si... kul nok den. :dribble:

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte tidligere i tråden... I kveld ble det skrivd Grand Prix historie.

 

Nå regner jeg med at dem fleste kommer til å digge Lordi og si at det her er SÅ bra.. bare fordi dem vant. Jeg spilte faktisk vinnerlåta på en fest for 3-4 uker siden og ble bedt om å "skru av det bråket". lol...

 

Samme skjedde med Nightwish for to år siden. "Det forferdelige rabalderet" jeg hørte på til vanlig skulle plutselig alle ha og høre på. Hvorfor? Fordi dem var på VG-lista.

 

Jeg har digga Lordi helt siden jeg hørte "Would you love a Monsterman for en del år tilbake, og mener virkelig at Lordi fortjente å vinne ikveld. Baner vei for en ny trend kanskje. :-) Er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Skal gi dere svar på gåten om hvorfor litauen fikk så bra med poeng etter en elendig og patetisk sang + tragiske dansemoves...

 

Irland gav 12 til de og storbritania gav 10 eller noe. Alle de litauiske immigrantene stikker til forttrinnsvis til irland og storbritania der det er lav arbeidsledighet, høy lønn og ingen restriksjoner på arbeids innvandring fra andre eu land (Norge har restriksjoner). Alle disse vaskehjelpene etc stemmer på litauen etter at de gjorde det så enormt dårlig forigje gang. I tillegg sanker de sympati stemmer fra sine nabo land i tillegg til stemmer fra folk som bare stemmer på det jævligste bidraget bare på kødd. Grunnen til at tyskland gav 12 til tyrkia er pga den store tyrkiske minoriteten i landet.

 

We are the winners, of eurovision, we are we are! :D

Lenke til kommentar
Skal gi dere svar på gåten om hvorfor litauen fikk så bra med poeng etter en elendig og patetisk sang + tragiske dansemoves...

 

Irland gav 12 til de og storbritania gav 10 eller noe. Alle de litauiske immigrantene stikker til forttrinnsvis til irland og storbritania der det er lav arbeidsledighet, høy lønn og ingen restriksjoner på arbeids innvandring fra andre eu land (Norge har restriksjoner). Alle disse vaskehjelpene etc stemmer på litauen etter at de gjorde det så enormt dårlig forigje gang. I tillegg sanker de sympati stemmer fra sine nabo land i tillegg til stemmer fra folk som bare stemmer på det jævligste bidraget bare på kødd. Grunnen til at tyskland gav 12 til tyrkia er pga den store tyrkiske minoriteten i landet.

 

We are the winners, of eurovision, we are we are! :D

6145107[/snapback]

 

tror ikke at det kommer som en bome for noen det du skriver her.... bllir likt for mange av landene det der.

 

Så noe gåte er det ikke..

 

Hvorfor skal ikke en dårlig låt som fenger (sterkt tatt i da, men...) og underholder oss litt morsomt kunne nå opp som resten som bare er seriøst og helt ræva!? som feks. carola dritten, det var jaggu meg dårlig det.. sammen med mye annet.

 

Nei likte ironien og humoren enten det var der med vilje eller ei fra Litauen.. GP er kun et underhold program som de fleste ikke tar så veldig seriøst.

 

Men ikke misforstå!; kommer nok aldri til å spille den sangen her hjemme, men uannsett faktisk så var denne sangen/showw noe som la seg på minne... :roll:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
Som jeg nevnte tidligere i tråden... I kveld ble det skrivd Grand Prix historie.

 

Nå regner jeg med at dem fleste kommer til å digge Lordi og si at det her er SÅ bra.. bare fordi dem vant. Jeg spilte faktisk vinnerlåta på en fest for 3-4 uker siden og ble bedt om å "skru av det bråket". lol...

6144889[/snapback]

 

Er nok ofte sånn ja, men det kan for mange være fordi de ikke har hørt sangen før også. Jeg hørte den for første gang for noen dager siden, og har likt den siden. Kjempekult at den vant, men er ikke sånn at jeg liker den fordi den vant. ;)

Lenke til kommentar

RESULTATLISTE:

 

 

1. Finland: 292 p.

2. Russland: 248 p.

3. Bosnia Herseg: 229 p.

4. Romania: 172 p.

5. Sverige: 170 p.

6. Litauen: 162 p.

7. Ukraina: 145 p.

8. Armenia: 129 p.

9. Hellas: 128 p.

10. Irland: 93 p.

11. Tyrkia: 91 p.

12. Makedonia: 56 p.

12. Kroatia: 56 p.

14. Norge: 36 p.

15. Tyskland: 36 p.

16. Latvia: 30 p.

17. Sveits: 30 p.

18. Danmark: 26 p.

19. Storbritania: 25 p.

20. Moldova: 22 p.

21. Spania: 18 p.

22. Frankrike: 5 p.

23. Israel: 4 p.

24. Malta: 1 p.

 

 

Jeg fikk inn 3 av mine 4 favoritter på top 6 (Finland, Sverige og Litauen). :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...