Gå til innhold

Den lille Melodi Grand Prix 2006-tråden


fxwz

Anbefalte innlegg

Lordi! :p

 

Über-harry drittmusikk etter min mening, men det hadde vært tøft om de hadde vunnet.

6126725[/snapback]

 

Dette er ikke harry musikk - dette er landene i europas fredlige og fine musikkonkurasne!

Her er det landene sitt flertall som stemmer frem det som skal være med - altså er dette musikk flertalle burde føle seg ok med :thumbup:

 

Liker musikken og har flere cder :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alvedansen er faktisk ikke så ille, jeg er enig i det. Har vært mange ting som er verre :)

Noen som vet når Lordi skal spille?

Jeg er litt opptatt med andre ting, men må få med meg dem :love:

 

Edit: Haha, så Andorras bidrag, artig.

Det var ikke sangen som interesserte meg, virker som de prøver litt desperat på noe.

"Ingen skjønner språket vårt!"

"De skjønner det seksuelle utrykks internasjonale språk"

"Kjekt, det er løsningen"

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Eg håper at alle stemmer på LORDI i morgon (i finalen). Vi kan ikkje bli plaga meir av den homse musikken som det er til å bli kvalm av...

Eg fatter ikkje kva folk ser i slik musikk... Noko forbanna dritt musikk som det er til å sovne av... Stemmer for å få litt METAL inn MGP for å få folk flest til å sjå på det. Men det blir det vel ikkje, det er jo den j**** snagen som vinner, det som har sørga for at Noreg har tapt ein rekke ganger....

 

Stem på LORDI og få noko vetig musikk i MGP!

 

\m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/

 

People, if you voted for Lordi, then on Saturday, vote twice. Vote three times. Whatever it takes. LET'S VOTE LORDI TO VICTORY!

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Dessverre har dette blitt til en øst-europeisk konkurranse, de stemmer som kjent ikke etter musikken...

 

Derfor stiller alle de vest-europeiske landene med et aldri så lite handikap i morgen. Det er en grunn til at Armenia og Litauen gikk videre. Det var ikke fordi de sang bra....

Lenke til kommentar

Hvorfor tok ikke Rolf Løvland "You raise me up" til MGP. Han hadde kommet til å vunnet for tredje gang på rad, synd. Det er en veldig fin sang.

 

Irland får min stemme i år, selv om det var litt klisjefylt. Synd at det er så lite artister med i MGP nå for tiden, var MYE bedre før.

Lenke til kommentar
Dessverre har dette blitt til en øst-europeisk konkurranse, de stemmer som kjent ikke etter musikken...

 

Derfor stiller alle de vest-europeiske landene med et aldri så lite handikap i morgen. Det er en grunn til at Armenia og Litauen gikk videre. Det var ikke fordi de sang bra....

6131001[/snapback]

 

Jeg er ganske sikker på at de stemmer like mye etter musikken som vi gjør. Problemet er bare at det er så forferdelig mange østeuropeiske land med, og at musikksmaken deres er helt jalla. Grunnen til at de stemmer på hverandre er jo at de har samme musikksmak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...