HrSteen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har ett par utfordringer, hvis noen tør å prøve. Ta å sleng ett fotoapparat rundt halsen, gå inn på en finere restaurant eller ett hotell. Gå bort til resepsjonen og spør "Er det lov å ta bilder her?", mest sannsynlig så vil vel resepsjonisten si "Ja det er lov". Ta deretter å gå bort til nærmeste bilde og lat som du er på tur å plukke det ned av veggen. Du fikk jo lov å ta bilder? Eller gå inn på en bensinstasjon e.l som har slike ketsjupbeholder som henger i taket, spør om ketsjupen er gratis og hvis mannen sier ja, så spør du om hjelp å få tatt den ketsjupbeholderen fra taket slik at du får den med deg. Tør du prøve dette? Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 muhahaha!! så eid.. det må prøves haha Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 haha, jeg har faktisk prøvd det med ketsjupen, var på tur til Lesja i sommerferien(LS) , stoppet i Mosjøen(et av mange stopp) for å tanke og for pølse Mannen bak kassa var ikke i humør og sa tørt "nei, det kan jeg ikke", noe av det kjedeligste menneske jeg har møtt Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 haha, jeg har faktisk prøvd det med ketsjupen, var på tur til Lesja i sommerferien(LS) , stoppet i Mosjøen(et av mange stopp) for å tanke og for pølse Mannen bak kassa var ikke i humør og sa tørt "nei, det kan jeg ikke", noe av det kjedeligste menneske jeg har møtt 5927176[/snapback] haha! synes han taklet det bra! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 tror han har fått høre den spøken et parr ganger før... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er ikke noe problem det? Det som er morsomt er og dyre gjennom Handlesenteret med en liten kompis oppi vogna, også sette han fast i rulledøra, og rett utenfor er det 2 stykker "lekepoliti". Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Ta å sleng ett fotoapparat rundt halsen, gå inn på en finere restaurant eller ett hotell. Gå bort til resepsjonen og spør "Er det lov å ta bilder her?", mest sannsynlig så vil vel resepsjonisten si "Ja det er lov". Ta deretter å gå bort til nærmeste bilde og lat som du er på tur å plukke det ned av veggen. Du fikk jo lov å ta bilder?Dette er jo egentlig bare en eldgammel joke som fattern lekte seg med i sine glansdager. Men still funny. Eller gå inn på en bensinstasjon e.l som har slike ketsjupbeholder som henger i taket, spør om ketsjupen er gratis og hvis mannen sier ja, så spør du om hjelp å få tatt den ketsjupbeholderen fra taket slik at du får den med deg.Enda bedre: Du går til hyllene og tar med deg en vanlig flaske ketchup som er til salgs. Endret 15. april 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 haha, jeg har faktisk prøvd det med ketsjupen, var på tur til Lesja i sommerferien(LS) , stoppet i Mosjøen(et av mange stopp) for å tanke og for pølse Mannen bak kassa var ikke i humør og sa tørt "nei, det kan jeg ikke", noe av det kjedeligste menneske jeg har møtt 5927176[/snapback] Der var jeg og vettu på LS altså Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Gå på Munch-museet og spør om du kan ta bilder, lol. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 var en kompis av meg som gikk inn på en sjappe og bestillte den største isen de hadde. Det var vel en is med 5 forskjellige kuler og en god dæsj med softis på toppen. Etter de hadde laget isen og satt den opp på disken, stappet han henda i lommene og "letet" etter pengene, men de hadde han jo selvsagt "mistet"... Dette var når han var 12 eller noe, så de bak disken syntes så synd på han at de ga han isen likevel.. De hadde jo allerede laget den, alternativet var jo å spise den selv eller å hive den... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er ikke noe problem det? Det som er morsomt er og dyre gjennom Handlesenteret med en liten kompis oppi vogna, også sette han fast i rulledøra, og rett utenfor er det 2 stykker "lekepoliti". 5927219[/snapback] Den korrekte termen for "lekepoliti" er "tyttbærpolti" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er ikke noe problem det? Det som er morsomt er og dyre gjennom Handlesenteret med en liten kompis oppi vogna, også sette han fast i rulledøra, og rett utenfor er det 2 stykker "lekepoliti". 5927219[/snapback] Den korrekte termen for "lekepoliti" er "tyttbærpolti" 5927974[/snapback] Eventuelt sikkerhetsvakter? Har proevd ketchupspoeken flere ganger foer. Bildetaking skal jeg proeve naar jeg kommer hjem (det funker ikke paa fransk) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er ikke noe problem det? Det som er morsomt er og dyre gjennom Handlesenteret med en liten kompis oppi vogna, også sette han fast i rulledøra, og rett utenfor er det 2 stykker "lekepoliti". 5927219[/snapback] Den korrekte termen for "lekepoliti" er "tyttbærpolti" 5927974[/snapback] Kanskje det, jeg kaller dem lekepoliti. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Gå på Munch-museet og spør om du kan ta bilder, lol. 5927556[/snapback] Da blir det vel et problem at det ikke er lov å fotografere der. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Er ikke noe problem det? Det som er morsomt er og dyre gjennom Handlesenteret med en liten kompis oppi vogna, også sette han fast i rulledøra, og rett utenfor er det 2 stykker "lekepoliti". 5927219[/snapback] Den korrekte termen for "lekepoliti" er "tyttbærpolti" 5927974[/snapback] Kanskje det, jeg kaller dem lekepoliti. 5928805[/snapback] Jeg kaller dem 'strøk-på-intaksprøven-til-politihøyskolen-politi'. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Jeg kaller dem vektere Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Gå på Munch-museet og spør om du kan ta bilder, lol. 5927556[/snapback] Da blir det vel et problem at det ikke er lov å fotografere der. 5928814[/snapback] Du skjønte ikke den du :!: Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Gå på Munch-museet og spør om du kan ta bilder, lol. 5927556[/snapback] Da blir det vel et problem at det ikke er lov å fotografere der. 5928814[/snapback] Du skjønte ikke den du :!: 5928943[/snapback] Forklar Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ta å sleng ett fotoapparat rundt halsen, gå inn på en finere restaurant eller ett hotell. Gå bort til resepsjonen og spør "Er det lov å ta bilder her?", mest sannsynlig så vil vel resepsjonisten si "Ja det er lov". Ta deretter å gå bort til nærmeste bilde og lat som du er på tur å plukke det ned av veggen. Du fikk jo lov å ta bilder? 5927065[/snapback] Du blir ikke akkurat populær etter den spøken men morsom er den Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Gå på Munch-museet og spør om du kan ta bilder, lol. 5927556[/snapback] Da blir det vel et problem at det ikke er lov å fotografere der. 5928814[/snapback] Du skjønte ikke den du :!: 5928943[/snapback] Jeg skjønte spøken så det holder, men det blir litt dumt å komme gående inn uten kamera og spørre om du kan ta bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå